18-03-2004, 15:55 PM
ma arvan, et see koonuse andmine on seotud ülevoolukanalitega. sfääriline pind keerab gaasid liiga kähku lae alla ja kolvipinnale lähedalolevad vanad jäägid jäävad sinna alles. sirge juhtpind ehk parandab asja. aga see on vaid oletus.
surveastme tõstmisel ei tee paha ikka täpselt välja arvutada, kui palju tuleb maha treida. siin foorumis ringleb see D-6 forsseerimise artikkel, seal on öeldud see piir, milleni tohib originaalkolviga minna. enamustel juhtudel on tegu sfääriliste pindadega. seetõttu vana matemaatika käsiraamat välja ja mõned arvutused. isegi siin tuletasin ükspäev 7.klassi matemaatikat meelde, kui surveastet määrasin
surveastme tõstmisel ei tee paha ikka täpselt välja arvutada, kui palju tuleb maha treida. siin foorumis ringleb see D-6 forsseerimise artikkel, seal on öeldud see piir, milleni tohib originaalkolviga minna. enamustel juhtudel on tegu sfääriliste pindadega. seetõttu vana matemaatika käsiraamat välja ja mõned arvutused. isegi siin tuletasin ükspäev 7.klassi matemaatikat meelde, kui surveastet määrasin
