31-12-2015, 17:27 PM
Aastalõpp käes ning traditsiooniliselt on sobilik kokkuvõtteid teha.
Jumz tüüpi masinaid lisandus see aasta päris mitmeid ning võib-olla teen ka neist millagi juttu. Antud EO2621 pidas taas aastakese vastu ning ega rohkemat ei oskagi tahta, kui vaja siis saab ka selle masinaga töö tehtud ning hoovinarriks sobib samuti.
82a sooloka võtan kevadepoole ette, plaanis on nullist üles ehitada, suveks jääb purustaja töö just sellele masinale.
71a soolokas on aga juba raskem pähkel, sinna tõstan kindlasti uue mootori, millise seda veel ei tea. On täiesti uus D 65, siis täiesti uus D 65 turbokas või valida hoopis midagi muud. Juba sportlikust huvist kaldun ise sinna kolmanda variandi poole, ehk mõne veoka 6-8 liitrine R6 vahele pista. See aga juba tulevikumuusika. Kuna pidevalt on tuli takus siis eks aeg näitab et kas ja kui palju neid ehitusi ka fooriumis kajastan.
Üldiselt on eesmärk täidetud, võib julgelt väita et Jumzi maine on kindlasti paranenud ning meeldiv on vaadata et ka siia foorumisse on tekkinud jumze kajastavaid teemasid viimase aasta jooksul hulgim. Sellega võin lugeda selle promoteema kordaläinuks, tegu siiski ju täiesti kasutatava masinaga kodumajapidamises.
Eks nüüd olegi vast õige aeg aruteluks, et kas leida aega ja vahest jätkata neid teemasid või võiks joone alla tõmmata.
Nagu MTJ omal ajal laulis et:
"Öelge aga otse kui laul ei meeldi või kui viisid on viletsad.
Pole mind siia ju kutsunud keegi, ise mina lähen ka minema"
Rahulikku vana lõppu kõigile tegusat uut!
Jumz tüüpi masinaid lisandus see aasta päris mitmeid ning võib-olla teen ka neist millagi juttu. Antud EO2621 pidas taas aastakese vastu ning ega rohkemat ei oskagi tahta, kui vaja siis saab ka selle masinaga töö tehtud ning hoovinarriks sobib samuti.
82a sooloka võtan kevadepoole ette, plaanis on nullist üles ehitada, suveks jääb purustaja töö just sellele masinale.
71a soolokas on aga juba raskem pähkel, sinna tõstan kindlasti uue mootori, millise seda veel ei tea. On täiesti uus D 65, siis täiesti uus D 65 turbokas või valida hoopis midagi muud. Juba sportlikust huvist kaldun ise sinna kolmanda variandi poole, ehk mõne veoka 6-8 liitrine R6 vahele pista. See aga juba tulevikumuusika. Kuna pidevalt on tuli takus siis eks aeg näitab et kas ja kui palju neid ehitusi ka fooriumis kajastan.
Üldiselt on eesmärk täidetud, võib julgelt väita et Jumzi maine on kindlasti paranenud ning meeldiv on vaadata et ka siia foorumisse on tekkinud jumze kajastavaid teemasid viimase aasta jooksul hulgim. Sellega võin lugeda selle promoteema kordaläinuks, tegu siiski ju täiesti kasutatava masinaga kodumajapidamises.
Eks nüüd olegi vast õige aeg aruteluks, et kas leida aega ja vahest jätkata neid teemasid või võiks joone alla tõmmata.
Nagu MTJ omal ajal laulis et:
"Öelge aga otse kui laul ei meeldi või kui viisid on viletsad.
Pole mind siia ju kutsunud keegi, ise mina lähen ka minema"
Rahulikku vana lõppu kõigile tegusat uut!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB