03-03-2016, 09:11 AM
(03-03-2016, 01:40 AM)astro94 Kirjutas:Sai 53 raami lammutatud,kohati korralik kiht saasta peal roostest rääkimatta ja kõik pures ära promleemivabalt,vedru kammitsad pooleks,rattamutritel mutrid pooleks jne.Hea vanad düüsid lõpuni kulutada,sest ava düüsis muutub töö käigus suuremaks ja tavatööl kvaliteetset pinda ei saa enam,aga manametalli lõikel just hea ja suurema düüsi avaga nagu lõikaks isegi paksemat kui tavaliselt.(01-09-2012, 21:01 PM)2715 Kirjutas: Niipalju veel et metall peab olema ideaalselt puhas.
Kui pole ei teki kaarleeki otsa ja detaili vahel ja plasmajuga võib üles tagasi keerata.
Õli ja värv on kõige hullemad ja ka rooste on tark maha lasta.
Eeldatavasti olid kaasas sirkel tugirulliga ja vaba käega lõikamiseks rullidega tugi, mis jookseb mööda detaili.
Ilma selleta ka rikub otsi palju.
Kus kohast selline legend?Kurb vaadata kui inimesed targutavad asjadest millest ise midagi ei tea.
Pilootkaar lööb läbi igasuguse pasa ilma probleemideta,mass peab korralik olema.Plasmajuga keerab üles tagasi kui liikuda liiga kiiresti ja juga ei jõua läbi puhuda.
Masinat valides ei tasu vaadata max lõikepaksust,seda saavutab ainult edge ehk servast alustades.Olulisem on piercing ehk läbi puhumine,mis on ka reaalselt kvaliteetse lõikeserva maksimum paksus.
Normaalsetele põletitele saab panna nii kontakt (otsa võib mööda metalli lohistada) kui distants (vahe metalliga 3-5mm,vastu minnes läheb lühisesse ja keerab düüsi tuksi) otsi.
Düüsid on vastavalt A ja metalli paksusele.Tabelid täitsa internetis olemas.
Vist aitab targutamisest.