04-03-2016, 11:47 AM
(04-03-2016, 11:38 AM)mossepower Kirjutas: Tuleb ka meeles pidada asjaolu, mida pea kõik elektriauto propageerijad/maaletoojad toonitavad et ennekõike sobib elektriauto pere Teiseks Autoks. Kellegil pole mõttessegi tulnud et haagist vedada või eurotrippi ette võtta elektriautos. Küll aga kui on vaja näiteks linna toidupoodi minna, lapsele lasteaeda järgi või kesklinna asju ajama (parkimine ja auto väikesed mõõtmed) siis oleks igal juhul igapäevaselt soodsam kasutada elektriautot kui näiteks bensu/dislatoitel mahtuniversaal või linnamaastur (iseasi kui paljude "edukate inimeste" ego kannatab sellist vahetust välja ). Kui aga vaja paati vedada või reisida siis sobib jälle viimane masin.
Täpselt nii... Tuleb meelde nõukaaeg, kui diisel autodest olid liikvel ainult MAZ ja KRAZ veokad ja siis Imporditi suurem kogus MULTICAR`e mille max kiirus oli 50 km/h ja mootori pöörded laes. linnakiirus ol siis 60 km/h ja maal veokatele 70 km/ h. Tunnen kaasa mehele, kes igapäevaselt sõitis sellisega Tallinn-Pärnu vahet (maanteel oli teda pidevalt näha) Multicar on ju ette nähtud kommunaalmasinaks linnas ja territooriumidel-parkides.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA