05-03-2016, 01:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2016, 02:08 AM ja muutjaks oli viplala.)
(04-03-2016, 23:07 PM)alfredo Kirjutas: No tegelikult kantakse rehvide(tavaliselt isegi läbi ühe ratta)kaudu üsna mitmeid kilowatte teele üle ja ringi käib ratas vaid libedaga. Teeme siis prussi laiema ja katame asfaldiga, siis peaks ikka korralik haare tekkima
Jutt jummala õige, näiteks tramm sõidab isegi sile metall vastu metalli, pole seal ühtegi hammakat



E: Kui kasutada tervet autorehvi, pumbata see täis näiteks tosooli (et talvel ära ei külmuks) siis oleks juba olemas hooratas, mille kineetiline energia lööks enamus pakud saepuruks. Lihtsalt vaja oleks veel piisavalt kiiret ja jõulist survet alusele, et rehv tühja ei peksaks lülituse ajal. Lülituse oleks võimalik lahendada jälle hüdroga, kus silinder ja pump teeksid selle töö ära kiiresti ja korralikult. Näiteks saaks 1kw mootoriga panna liikuma pumba mis saadab õli silindrisse 75l/min, ja eeldades, et meil on vaja liigutada rehvi 5 cm lülituseks, saame lülituskiiruseks 0,3sek ja jõudu rehvile oma pool tonni

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!