29-04-2016, 08:53 AM
Niipalju kui ma aru olen saanud, siis see konkreetne auto müüdi Tallinnasse aastal 1996 või 1997. Siis olla ta veel paar aastat ka seal oranžina ringi sõitnud ning aastast 1998 pole see tänase päevani vist enam omal jõul liikunud. Tartust ma mäletan seda autot vähemalt kaks suve figureerimas - enamasti küll Riia mäel koopiakeskuse ees seismas. Detaile kahjuks enam ei mäleta, kas ja kui palju seda juba Rootsis ratsitud oli.
Eile tuli välja järjekordne toredate ratside järgne üllatus - tagasild, mis on omal ajal uuemalt autolt ketaspidurite pärast konsumeeritud, on alla istutatud nii, et difriots vaatab liiga alla. Nüüd on kolm varianti:
1. Puurida lahti sillatorude kinnituspunktid difrikorpuse küljest ning keerata need õigesse asendisse ja uuesti kinni keevitada. Kõlab lihtsalt, aga reaalne teostus ei pruugi nii hästi välja kukkuda.
2. Lõigata lahti lehtvedrude kinnitused ning need õige nurga alla keevitada. Kõige töömahukam ja suurema fail ratega töö.
3. Freesida sobivast materjalist kiilud ning nendega silla nurk vedru suhtes õigeks muuta. Miinuseks võib olla veidi väiksem stabiilsus, plussiks kindlasti lahenduse lihtsus pluss see, et nii on võimalik viia sild ka veidi kõrgemale ning saada ehk auto ka teega enam-vähem paralleelseks (hetkel istub tagumine ots ca 6 cm kõrgemal, kui esimene).
Äkki tuleb kellelgi veel mõni hea idee, kuidas mõistliku vaevaga difri käbi poolset otsa kergitada
?
Eile tuli välja järjekordne toredate ratside järgne üllatus - tagasild, mis on omal ajal uuemalt autolt ketaspidurite pärast konsumeeritud, on alla istutatud nii, et difriots vaatab liiga alla. Nüüd on kolm varianti:
1. Puurida lahti sillatorude kinnituspunktid difrikorpuse küljest ning keerata need õigesse asendisse ja uuesti kinni keevitada. Kõlab lihtsalt, aga reaalne teostus ei pruugi nii hästi välja kukkuda.
2. Lõigata lahti lehtvedrude kinnitused ning need õige nurga alla keevitada. Kõige töömahukam ja suurema fail ratega töö.
3. Freesida sobivast materjalist kiilud ning nendega silla nurk vedru suhtes õigeks muuta. Miinuseks võib olla veidi väiksem stabiilsus, plussiks kindlasti lahenduse lihtsus pluss see, et nii on võimalik viia sild ka veidi kõrgemale ning saada ehk auto ka teega enam-vähem paralleelseks (hetkel istub tagumine ots ca 6 cm kõrgemal, kui esimene).
Äkki tuleb kellelgi veel mõni hea idee, kuidas mõistliku vaevaga difri käbi poolset otsa kergitada
