31-03-2004, 02:46 AM
Niih võri forss siis-ma imestan et Hotrod veel sõna pole võtnud-temal tehtud võrrile lausa karbuss nagu mopill ja siist sealt näpitud -otsige ta ylese ja pyydke kinni
aga mida saab teha alati on aidata juurde kyttesegu mis jõuab silindrisse
seda siis sellega et moditaxe sisselaset( vägaigi aeganõudev ja nikerdamise töö D6 mootori eripära tõttu, siis elemantaarne asi on see et osad peavad olema uued ja korralikud. kaasaarvatud tihendid.
Enamik töid nõuab tegelikult ka freesi ja treipingi olemasolu-kui kellegil on nende kasutamine võimalik siis mail mulle Qubik1@hotmail.com ja ma seletan asja väga põhjalikult lahti.
muidu põhiasjad on kareril mahtu väixemax, siis ylevooluaknaid suuremax natukene laiemax aga kõrgemax just, surveastet tõsta niipalju et kui kolvipea mätsida plasteliiniga kokku ja keerata peale ja suruda kolb ylemisse surnud seisu siis lahtivõttes selle plsteliini paksus peax jääma sinna 1 mm piiridesse(muidu teeb paisumine liiga)
samuti saaab surveaste tõstmisel kasutada kangemat kytust. on veel pisisasju aga need pole enam nii määravad. syyde ka-traktorimagneetole ehitamine on suuresti abix sädemele.... jõudu nikerdamisel....
tulemina võin garanteerida et kui hästi teha saab võrri tagarattale gaasiandmisega pysti keerata ja maastikul pole tunnet ka et pooma hakkax..... ise olen sellisega sõitnud kunagi
aga mida saab teha alati on aidata juurde kyttesegu mis jõuab silindrisse
seda siis sellega et moditaxe sisselaset( vägaigi aeganõudev ja nikerdamise töö D6 mootori eripära tõttu, siis elemantaarne asi on see et osad peavad olema uued ja korralikud. kaasaarvatud tihendid.
Enamik töid nõuab tegelikult ka freesi ja treipingi olemasolu-kui kellegil on nende kasutamine võimalik siis mail mulle Qubik1@hotmail.com ja ma seletan asja väga põhjalikult lahti.
muidu põhiasjad on kareril mahtu väixemax, siis ylevooluaknaid suuremax natukene laiemax aga kõrgemax just, surveastet tõsta niipalju et kui kolvipea mätsida plasteliiniga kokku ja keerata peale ja suruda kolb ylemisse surnud seisu siis lahtivõttes selle plsteliini paksus peax jääma sinna 1 mm piiridesse(muidu teeb paisumine liiga)
samuti saaab surveaste tõstmisel kasutada kangemat kytust. on veel pisisasju aga need pole enam nii määravad. syyde ka-traktorimagneetole ehitamine on suuresti abix sädemele.... jõudu nikerdamisel....
tulemina võin garanteerida et kui hästi teha saab võrri tagarattale gaasiandmisega pysti keerata ja maastikul pole tunnet ka et pooma hakkax..... ise olen sellisega sõitnud kunagi
Ostan Mini juppe!