04-08-2016, 22:27 PM
(04-08-2016, 18:43 PM)linnuke Kirjutas: Probleemiks on see, et talasild liigub diagonaalvarda mõjul natuke külje peale......See ju ei mõju sildade omavahelisele paralleelsuseleMinu teema projektipäevikutes, Opel KadettÜlejäänud tollipulga rida
![]()
P.S Mis elukaga tegu
(04-08-2016, 19:39 PM)Qunts Kirjutas: Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.Kere oligi üks suur auk, järgi on tagatiivad, katus. Esipiilar. Ülejäänud on tulnud lehtmetallist ja traadist. Kuna uksed käivad, siis kere võiks enamvähem sirge olla.
(04-08-2016, 19:42 PM)Marko Kirjutas: Kas ilma (eemaldatud) vedrudeta maa peale sõiduasendisse panek oleks liiga töömahukas?
Ei, ta ongi enamvähem veerev kere. Esialgne traageldus on trammipeatuse täpsusega olemas.
Ehk vedru asemele piltlikult öeldes raudkang? Et üleni jäigaks saada ning seejärel mõõte võtma ja liigutama?
Kas siis põhiline eesmärk on saada esi ja tagasilda läbivad sirged (risti sõidusuunaga) omavahel paralleelseks?
Kuna ka laius on sildadel erinev, siis viisakas oleks nende keskpunktid ka ühe sõidusuunalise telje peale ju saada?