24-08-2016, 15:02 PM
(24-08-2016, 14:35 PM)mlsluik Kirjutas: Kui isegi käigukangi küljes olev mehaaniline näidik Sul ei tööta miks ülevaataja peaks siis üldse vaevuma muid näidikuid vaatama ja neile tähelepanu pöörama?
See on küll ülereageerimine. Konkreetne näidiku küsimus näitab lihtsalt seda, et masinal on kast või mootor koos kastiga "keskmises töökojas" korra maas käinud. Kui klient kohe kobisema ei hakka, siis tavaliselt nõnda masina kätte saabki. Tross reguleeritakse nõnda, et käigud lülituks ja "ilulemise" peale aega ei raisata. Enda tavapärane kogemus on ka see, et kui spetsiaalselt ei rõhuta, on peale sillastendi rool "viltu". Vt. ka kanalkamehi, kes viskavad kaevuluugi tagasi nõnda, et peale värvitud teemärgistus vahetab oma asendit jne. Suhtumine - peaasi, et kuidagi tehtud saaks ja pohh... Sama ka ÜV punktis, kus töötab inimene, kes suudab keskenduda ainult ühele asjale. Ma tahan sellega öelda, et väga suur hulk inimesi ei peaks tegema seda tööd, mis nad praegu teevad. Aga ega suurt kedagi asisemat ja lahtise peaga võtta ka ei ole selliste palkadega... Surnud ring.