30-08-2016, 23:28 PM
(01-01-2014, 18:38 PM)aeroplano Kirjutas:(25-10-2012, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: Võtamegi selle teema selleks kohaks, kus pajatada ja nostalgitseda mudelite kallal, mis panid uue eesti ratastele, kuid nüüd kahetsusväärsel kombel on ajarattale alla jäämas.Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
Seejärel oli Datsuni ajastu
Seejärel saabus Kadettide, Asconate, Escortite, Golfide aeg.
Isu kasvas, saabusid Passatid, Omegad, Sierrad, Scorpad, bemmid ja mersud ja audid.
Esimene päris eesti rahvaauto oli vist Peugeot 206 (huvitav, et kellelegi ei meenunud siiani?) ja seejärel punnsilm Civic (või oli äkki vastupidi?)
Mazda 6- esimene generatsioon, iga "endast lugupidav inimene" "pidi" selle soetama.
CRV ja kõikide teiste linnakate stardipauk
Landcruiser, Patrol, Pajero, Touareg, Cayenne- maasturite hiilgeaeg
Skoda Octavia-2005 ja edasi
Siis saabus masu....
Uuemal ajal vast Avensis ja Skoda eri mudelid
(01-01-2014, 20:42 PM)mrali Kirjutas: Ma siin nimetaks tänasteks rahvaautodeks hoopis B6 kerega Passatid ja C6 Audi A6-d. Audi ja VW klubid on olemas, elabnäeb, kas 2030 on ka Estonian C6 Club
Ja alates 2007 vla Ford Mondeod kipuvad ka selleks kujunema (eks isegi plaanin nüüd oma sõiduvahendit vahetada ja silm on jäänud just viimatimainit mudeli poole)
Vanu omi poste otsides sattusin sellise mõttevahetuse peale...kui nüüd neid 2,5 a taguseid mõtteid edasi arendada, oleks huvitav näha, mis oleks 2030. aastal Eesti subarufännide lemmikud - kas ka BR kerega Outbackidel oleks oma klubi olemas (mõnda aega olen nüüdseks sellist autot igapäevasõidukina liigutanud). Ja äsja sama autoga üle 5000 km EL naaberriikides liikununa - Lätist allpool on tegu absoluutse rariteediga, ühte nägin kuskil Tšehhis või Austrias, ühte (Hollandi numbritega) Horvaatias, ühte Ungaris...ja kõik. Oleks nagu Eesti unikaalsus maailmagi mõistes.