07-09-2016, 01:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2016, 01:42 AM ja muutjaks oli karvik.)
Praegu mingeid tarku mõtteid ei oskagi enam pakkuda kui vaid et edu häälestamisel.
Üks küsimus siiski on. Kuidas karpa ujukikambri tuulutus on lahendatud?
Vähe hoolikamalt pilte vaadata, siis leidsin ka sellest filtrist pildi.
See tuulutuse teema tekkis just seepärast, et eR-Kuusel peaks olema tuulutus viidud õhufiltri kopsikusse seoses ram-airiga. Ja kui rõhud erinevad sõiduajal(voolik lahti) mingi tuuletõmbuse tõttu kusagil, siis hakkab tõrkeid andma.
Karpadega Ninzhadel(kawasaki ZX-id) oli võimalik sellega purjus sõbrale piiraja seada, et esitule all on paar voolikut mille lahti võttes masina kiirusomadused kannatasid rängalt ja alla tuult sai isegi kohati 60km/h kätte. Sedagi hirmsa raputamise saatel.
Üks küsimus siiski on. Kuidas karpa ujukikambri tuulutus on lahendatud?
Vähe hoolikamalt pilte vaadata, siis leidsin ka sellest filtrist pildi.

See tuulutuse teema tekkis just seepärast, et eR-Kuusel peaks olema tuulutus viidud õhufiltri kopsikusse seoses ram-airiga. Ja kui rõhud erinevad sõiduajal(voolik lahti) mingi tuuletõmbuse tõttu kusagil, siis hakkab tõrkeid andma.
Karpadega Ninzhadel(kawasaki ZX-id) oli võimalik sellega purjus sõbrale piiraja seada, et esitule all on paar voolikut mille lahti võttes masina kiirusomadused kannatasid rängalt ja alla tuult sai isegi kohati 60km/h kätte. Sedagi hirmsa raputamise saatel.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.