02-10-2016, 12:47 PM
(29-09-2016, 22:57 PM)ZIL 131 Kirjutas:Kindlasti on ettevõtteid (ja mitte üks või kaks), kus "optimeeritakse" rehvide ja muu tehnoseisundi pealt, aga kes sunnib just seal siis barankat keerutama? On ju olemas ka ettevõtteid, kus sellega probleemi ei ole. Ah et kus need on ja sinna ei saa tööle? Ma ei hakka siin hirmkõvasid üldistusi tegema, aga kui selline küsimus tekib, siis võiks vastust proovida vähemalt korrakski peeglist otsida.(29-09-2016, 22:25 PM)v6sa Kirjutas:(27-09-2016, 20:51 PM)samodelkin Kirjutas: ...
See on ka üks põhjustest, miks ma selle ameti maha panin. Autojuht ei osta ju firma sõidukile rehve alla.
...
Aga ometi on autojuht ja mitte firma juht see, kes jääb kabiini lõksu. Kas tõesti on täna häid autojuhte nii palju, et peab enda elunatukesega niimoodi riskima....
Kuniks leidub autojuhte, kes oma elu ei hinda, leidub sääraste kulu kasumit lõikavaid firmajuhte.
Käsi püsti, kellel ei ole kohustusi panga ees! Minul ei ole. Aga ikka käin rekka peal töölJa mis palga eest
![]()
Kellel on kohustused panga ees, PEAB PALGATÖÖL KÄIMA.
http://www.logistikauudised.ee/uudised/2...hkem-palka
Kui ametikoolitust tegemas käisin, siis seal ütlesid nii "klassikaaslased" kui ka koolitajad kui ühest suust, et autojuhte on nii puudu kui ka üle. Korralikku autojuhti otsitakse tikutulega ja kui keegi mingil põhjusel ripakil on (nt soov töö iseloomu muuta), siis see rabatakse kohemaid ka ära, samal ajal kui teine seltskond, kraabib muudkui mööda ettevõtete uksi ja otsib, kes lubaks mingi ringi ära teha, sest õlleraha sai otsa. Sarnast juttu olen vahelduva eduga ka mujalt kuulnud (kuna ma pole elus kordagi suure autoga üle vee sõitnud, siis ei ole olnud võimalust kuulata "laevajuttu"

Ja lõppeks, ega autojuhi töö siis maailma ainuke töö ole: kui ikka nii halb on, siis võiks ju kaaluda ümber õppimist.