20-10-2016, 18:05 PM
ei tihka väga midagi prognoosima hakata palja jutu peale , kuna mootor , mis koosneb umbes kümnest osast võib endas peita suurusjärgus sada viga . hea lihtne jõuetuse põhjus on kinnitahmanud väljalase , aknad ise , leegtoru , olenevalt tüübist kasumps ise .
õhupuhasti ei ole kuskiltotsast hermeetiline , ega evi ka erilisi puhastusomadusi , hoiab jämedama liiva mootorisse satumast. teoreetiliselt peaks külma mootorit käivitama kinniste avadega .
jõuetuse põhjuseks on tihtipeal mootoriosade kulumine , kuid kui imemine on näpugatuntav , siis vast seekolvikrupi kehv seis langeb ära . kui nn pronkspuks ehk pöördsiiber on kulunud , siis tõesti on jõudu vähe ,kui see oleks just õhufiltri sulgemisega ravitav , kindlasti on vajalik mootorikaante olemasolu , eriti siduripoolel + hermeetiline tihend .
sääreka põhihaigus on düüsi osaline või täielik ummistumine , juhul muidugi kui üldse düüs on installeeritud . kuna võimaldab segukruvi palju kruttida , siis pigem on düüse olemas .
õhupuhasti ei ole kuskiltotsast hermeetiline , ega evi ka erilisi puhastusomadusi , hoiab jämedama liiva mootorisse satumast. teoreetiliselt peaks külma mootorit käivitama kinniste avadega .
jõuetuse põhjuseks on tihtipeal mootoriosade kulumine , kuid kui imemine on näpugatuntav , siis vast seekolvikrupi kehv seis langeb ära . kui nn pronkspuks ehk pöördsiiber on kulunud , siis tõesti on jõudu vähe ,kui see oleks just õhufiltri sulgemisega ravitav , kindlasti on vajalik mootorikaante olemasolu , eriti siduripoolel + hermeetiline tihend .
sääreka põhihaigus on düüsi osaline või täielik ummistumine , juhul muidugi kui üldse düüs on installeeritud . kuna võimaldab segukruvi palju kruttida , siis pigem on düüse olemas .