21-10-2016, 20:22 PM
õhufiltri teema siis . kui töötaval mootoril õhufiltert sulgeda siis segu muutub ülemäära rikkaks ja küünal läheb täis . mootorsael , millel suretusnupp ei toimi käib suretamine just õhu pealevoolu sulgedes , ehk tõmbad toore peale .
kui sinu juhtumil peale õhufiltri sulgemisega väljasuretust küünal maha keerata , peaks ta märg olema . üleüldse saad kahetaktise karpareguleeringut hinnata küünsa seisukorra ja värvi järgi .
kuid su põhiprobleemiks on jõuetus , mitte kinnise õhuga sõitmise võimalikuse saavutamine , ma eeldan .
oleks vaja teada , mida mootoriga on tehtud eelnevalt . see et asjad väljanäevad läikivad pole veel millegi eelduseks . tihti kujutatakse ette , et ma panen uue kolvi vist , küllap siis .... . selliseid asju aetakse ikka süsteemselt ja vajaduspõhiselt . uus kolb annab efekti nikasiilitud silindris , kus vahetadki kolbi ainult , kuna silinder sisuliselt ei kulu. malmhülsi puhul toimub kõigi osade kulumine ühtlasemalt.
oled õieti aru saanud , et silindrit saaksid testida rõngaga . tähendab siis paned kõigepealt kolvipealt rõnga silindrisse ja liigutad teda ilmarõngasteta kolviga eri asenditesse rõnga tööpiirkonnas , mõõtes samas kaliibriga lukupilu . kui rõnga otste kaugus üleval , all ja keskel ei muutu , on hülss silindriline . kui muutub , no siis see teine varjant .
kui rõngad oma sissetöötatud asendist ära nihutada , siis tõepoolest tõesti kontakt hülsiga halvenema , kuid see pole fataalne ilmselt kulub mõneseja kilomeetriga parajaks.
reeglina kulub hüls , ning sellega seoses rõngas ja pisut ka kolb eest ja tagant , tekitades ellipsit ja akendekohalt tünni kuju hülsile . kui selliselt kulunud , kuid läikiv ja kriimudeta hülss varustada uuekolvi+ rõngastega , ei ole tulemus ootuspärane.
veel pöördsiibrist ehk puksist . seesinane pronksist , või uuemaaegsel mootoril malmist silindrike ongi siduripoolne vändatihend . seda kodusel teel vahetada ei ole reaalne , samuti ei ole mõtet mingit valmis toorikut osta . pole vaadanud , kuid ilmselt narva venemees müüb kepsu ülemisesilma puksi .
kui sinu juhtumil peale õhufiltri sulgemisega väljasuretust küünal maha keerata , peaks ta märg olema . üleüldse saad kahetaktise karpareguleeringut hinnata küünsa seisukorra ja värvi järgi .
kuid su põhiprobleemiks on jõuetus , mitte kinnise õhuga sõitmise võimalikuse saavutamine , ma eeldan .
oleks vaja teada , mida mootoriga on tehtud eelnevalt . see et asjad väljanäevad läikivad pole veel millegi eelduseks . tihti kujutatakse ette , et ma panen uue kolvi vist , küllap siis .... . selliseid asju aetakse ikka süsteemselt ja vajaduspõhiselt . uus kolb annab efekti nikasiilitud silindris , kus vahetadki kolbi ainult , kuna silinder sisuliselt ei kulu. malmhülsi puhul toimub kõigi osade kulumine ühtlasemalt.
oled õieti aru saanud , et silindrit saaksid testida rõngaga . tähendab siis paned kõigepealt kolvipealt rõnga silindrisse ja liigutad teda ilmarõngasteta kolviga eri asenditesse rõnga tööpiirkonnas , mõõtes samas kaliibriga lukupilu . kui rõnga otste kaugus üleval , all ja keskel ei muutu , on hülss silindriline . kui muutub , no siis see teine varjant .
kui rõngad oma sissetöötatud asendist ära nihutada , siis tõepoolest tõesti kontakt hülsiga halvenema , kuid see pole fataalne ilmselt kulub mõneseja kilomeetriga parajaks.
reeglina kulub hüls , ning sellega seoses rõngas ja pisut ka kolb eest ja tagant , tekitades ellipsit ja akendekohalt tünni kuju hülsile . kui selliselt kulunud , kuid läikiv ja kriimudeta hülss varustada uuekolvi+ rõngastega , ei ole tulemus ootuspärane.
veel pöördsiibrist ehk puksist . seesinane pronksist , või uuemaaegsel mootoril malmist silindrike ongi siduripoolne vändatihend . seda kodusel teel vahetada ei ole reaalne , samuti ei ole mõtet mingit valmis toorikut osta . pole vaadanud , kuid ilmselt narva venemees müüb kepsu ülemisesilma puksi .