D8 mootori jõudluse probleem
#11

õhufiltri teema  siis  .  kui  töötaval  mootoril õhufiltert  sulgeda  siis  segu  muutub  ülemäära  rikkaks  ja  küünal  läheb  täis .  mootorsael  , millel  suretusnupp  ei  toimi  käib  suretamine  just  õhu  pealevoolu  sulgedes , ehk  tõmbad  toore  peale .
  kui  sinu  juhtumil  peale   õhufiltri  sulgemisega  väljasuretust  küünal  maha  keerata  , peaks ta  märg  olema  . üleüldse  saad  kahetaktise  karpareguleeringut  hinnata  küünsa  seisukorra  ja   värvi  järgi .
  kuid  su  põhiprobleemiks  on  jõuetus  , mitte  kinnise  õhuga  sõitmise  võimalikuse    saavutamine  ,  ma  eeldan .
  oleks  vaja  teada   , mida  mootoriga  on  tehtud  eelnevalt .  see  et  asjad  väljanäevad   läikivad  pole  veel  millegi  eelduseks .  tihti   kujutatakse  ette  ,  et     ma panen  uue kolvi   vist ,  küllap  siis ....    . selliseid  asju  aetakse  ikka  süsteemselt  ja  vajaduspõhiselt . uus  kolb  annab  efekti  nikasiilitud  silindris  ,  kus  vahetadki  kolbi  ainult  ,  kuna  silinder  sisuliselt  ei  kulu.  malmhülsi  puhul   toimub  kõigi  osade  kulumine   ühtlasemalt.  
  oled  õieti aru  saanud ,  et  silindrit  saaksid  testida  rõngaga  .  tähendab  siis  paned  kõigepealt  kolvipealt  rõnga silindrisse     ja  liigutad  teda   ilmarõngasteta  kolviga  eri  asenditesse  rõnga  tööpiirkonnas  , mõõtes  samas  kaliibriga  lukupilu .  kui  rõnga  otste  kaugus  üleval , all   ja  keskel  ei  muutu  , on  hülss  silindriline  .  kui  muutub  ,  no  siis  see  teine  varjant .
  kui  rõngad    oma  sissetöötatud  asendist    ära  nihutada  , siis  tõepoolest  tõesti  kontakt  hülsiga  halvenema  , kuid  see pole  fataalne  ilmselt  kulub  mõneseja  kilomeetriga  parajaks.
  reeglina  kulub  hüls  , ning  sellega  seoses  rõngas  ja  pisut  ka  kolb  eest  ja  tagant  , tekitades  ellipsit  ja  akendekohalt  tünni  kuju  hülsile  .  kui  selliselt  kulunud  ,  kuid  läikiv  ja  kriimudeta   hülss  varustada  uuekolvi+  rõngastega  , ei  ole  tulemus  ootuspärane.
   veel  pöördsiibrist  ehk  puksist .  seesinane  pronksist  ,  või  uuemaaegsel  mootoril  malmist  silindrike  ongi   siduripoolne  vändatihend .  seda  kodusel  teel  vahetada  ei  ole  reaalne  , samuti  ei  ole  mõtet  mingit  valmis  toorikut  osta  .  pole   vaadanud  , kuid  ilmselt  narva venemees   müüb    kepsu ülemisesilma  puksi .
Vasta


Sõnumeid selles teemas
D8 mootori jõudluse probleem - Autor: malloviz - 20-10-2016, 16:18 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: Tsistern - 20-10-2016, 16:23 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: iceman - 20-10-2016, 18:05 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: malloviz - 20-10-2016, 22:10 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: linnuke - 20-10-2016, 22:17 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: Tsistern - 20-10-2016, 22:20 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: Holster - 21-10-2016, 10:08 AM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: Laurts - 21-10-2016, 10:31 AM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: klaave - 21-10-2016, 11:24 AM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: Talupoeg taluja - 21-10-2016, 12:58 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: iceman - 21-10-2016, 20:32 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: iceman - 21-10-2016, 20:22 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: rainer - 21-10-2016, 21:54 PM
RE: D8 mootori jõudluse probleem - Autor: rainer - 21-10-2016, 22:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne