25-10-2016, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2016, 10:43 AM ja muutjaks oli v6sa.)
28 väikest rulooni põhku on 5+ tonni, suurt silorulli aga kuni 30 t. Kumba plaanid vedada? Seda ikka tead, et kaasiku sild ja rehvid on projekteeritud kuni 5000 kg jaoks? Ning et tänamüüdaval kaubal kipub varu üsnasti vähe olema...
Eks hakkama saab kõigega, iseasi on uut tegema hakates natuke mõelda, mis on peamine ja mis täiendav ülesanne.
Kas haagis tuleb maanteelegaalne või jääb põlluriistaks? Põlluriistale kaasiku rehvid heaste ei passi, kuna upuvad pehmes edukalt.
Enamasti jääb säärase kodukootud haagise tühimass 3 t tuuri, sõltuvalt pruugitud metalli kogusest ning koormat kannab teistkümmend. Millest ühtlaselt paigutatud koorma korral langeb "meeter keskelt tahapoole" paikneva silla tõttu konksule jämedalt veerand. Või veidi vähem, sõltuvalt tiisli pikkusest. Nüüd sõltub vedurist, kas see on OK või mitte. Russi hüdrokonksu on OK, aga lühikestel aistel veokahvlisse üsnasti piiripealne. 6+t traktorile paras kala veokonksu.
Eks hakkama saab kõigega, iseasi on uut tegema hakates natuke mõelda, mis on peamine ja mis täiendav ülesanne.
Kas haagis tuleb maanteelegaalne või jääb põlluriistaks? Põlluriistale kaasiku rehvid heaste ei passi, kuna upuvad pehmes edukalt.
Enamasti jääb säärase kodukootud haagise tühimass 3 t tuuri, sõltuvalt pruugitud metalli kogusest ning koormat kannab teistkümmend. Millest ühtlaselt paigutatud koorma korral langeb "meeter keskelt tahapoole" paikneva silla tõttu konksule jämedalt veerand. Või veidi vähem, sõltuvalt tiisli pikkusest. Nüüd sõltub vedurist, kas see on OK või mitte. Russi hüdrokonksu on OK, aga lühikestel aistel veokahvlisse üsnasti piiripealne. 6+t traktorile paras kala veokonksu.