30-12-2016, 00:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2016, 00:17 AM ja muutjaks oli nõkapõka.)
Tegin siis sama moodi ja panin pealevoolu läbi käivitusmootori korpuse- peab tunnistama, et koos uue termostaadi korpuse ja termostaadiga ajab see tolle Moskvitchi küljest saadud ahjukasti nii kuumaks et käega enam puutuda ei või.
Iseasi on muidugi sellega kuidas sealt radikast see soojus kätte saada sest nõukogude inseneri võimekus disainida roppvõimsa elektrimootori otsa eriliselt ebaefektiivne plekist ventilaator on kiiduväärt ja tõenäoliselt peaks asendama kogu tolle ilusa valatud korpusega ventika poolse osa mingi oma aretusega ja normaalse tsentrifug vendiga mis oleks võimeline läbi tolle radika ka piisavalt õhku imema.
https://photos.google.com/share/AF1QipOd...tGQS1lOGZn
Iseasi on muidugi sellega kuidas sealt radikast see soojus kätte saada sest nõukogude inseneri võimekus disainida roppvõimsa elektrimootori otsa eriliselt ebaefektiivne plekist ventilaator on kiiduväärt ja tõenäoliselt peaks asendama kogu tolle ilusa valatud korpusega ventika poolse osa mingi oma aretusega ja normaalse tsentrifug vendiga mis oleks võimeline läbi tolle radika ka piisavalt õhku imema.
https://photos.google.com/share/AF1QipOd...tGQS1lOGZn