30-12-2016, 10:43 AM
plagises siis kui tõstetav last oli alles maas ja tross pingevaba,jupike nupuga mängimist ja siis käivitus mootor.
konde peeti minnes vist paisub?kuigi jah kontrollida ei oska.
paistab siiski,et tegu 3f mootoriga,hommiku just panin mootorisse sisenevatele juhtmetele testri pääle ja näidud
äärmised punased 412v
ülemine punane ja keskmine vahepeal numbrid lippavad nii kiiresti,et näitu lugeda võimatu,lülitiga veidi mängimist ja sain näidu 380v
alumine punane ja keskmine 300v
pennidele jooksis vool läbi mitme pikenduse ja kui hea see maandus oli on omaette küsimus.
minu elektriteadmiste juures saan edukalt hakkama 3f mootori pöörlemissuuna muutmisega,1f jään veel hätta.tõsi ta on,et mõemis vähemalt3 eri mähist .
3f mootor ju vajab käivitumiseks kolme faasi korraga,kahe faasiga hakkab inisema,plagisemise ajal seisin telfri kõrval,kõrv oli vast meetri kaugusel ja mingit inisemist polnud kusagil,seega konde peaks ju korras olema sest 220 voolu puhul ondetekitabki kolmanda faasi.
tekis mõte panna mootori külge signaal tulukesed kolm tk ehk igale faasile,et kohe näha kas mootorisse siseneb 3 faasi või mitte siis kui tõrge peaks tekkima on kohe suund näha kust viga otsida,konde õhtal kohe kõik tulukesed ei põle.
konde peeti minnes vist paisub?kuigi jah kontrollida ei oska.
paistab siiski,et tegu 3f mootoriga,hommiku just panin mootorisse sisenevatele juhtmetele testri pääle ja näidud
äärmised punased 412v
ülemine punane ja keskmine vahepeal numbrid lippavad nii kiiresti,et näitu lugeda võimatu,lülitiga veidi mängimist ja sain näidu 380v
alumine punane ja keskmine 300v
pennidele jooksis vool läbi mitme pikenduse ja kui hea see maandus oli on omaette küsimus.
minu elektriteadmiste juures saan edukalt hakkama 3f mootori pöörlemissuuna muutmisega,1f jään veel hätta.tõsi ta on,et mõemis vähemalt3 eri mähist .
3f mootor ju vajab käivitumiseks kolme faasi korraga,kahe faasiga hakkab inisema,plagisemise ajal seisin telfri kõrval,kõrv oli vast meetri kaugusel ja mingit inisemist polnud kusagil,seega konde peaks ju korras olema sest 220 voolu puhul ondetekitabki kolmanda faasi.
tekis mõte panna mootori külge signaal tulukesed kolm tk ehk igale faasile,et kohe näha kas mootorisse siseneb 3 faasi või mitte siis kui tõrge peaks tekkima on kohe suund näha kust viga otsida,konde õhtal kohe kõik tulukesed ei põle.