16-01-2017, 23:53 PM
(16-01-2017, 23:32 PM)kopraonu Kirjutas: Ma ei mäleta,kas isand Formika seda teema alguses mainis. Aga loogiliselt võttes,peaks V8 jaoks olema nii käigukasti kui ka tagasilla ülekanded teistmoodi ülekandega? Aeglane tagasild ja suurte hobujõududega mootor kokku ei sobi reeglina.
Isand Kopraonule teadmiseks, et Ford V8 mootor, mis müüdi Venesse oli ainult 65 hj, kui originaalmootor oli M1 50 hj. Ma ei usu, et selle 15 hj pärast hakati ülekannet vahetama. Hilisemas ajas kui hakati tootma Gaz 21 baasil 23, Tshaika mootoriga, siis läks küll differ vahetusse, aga seal on ka 65 hobust versus 195 hobust. Tõele au andes, mootor mis tuleb Rootsist ei ole ka 65 hj, vaid märksa rohkem. Pole ju võimalik seda enam A 60 bensiinile ümber ehitada. Käigukast on koos mootoriga kaasas. Kindlasti ei ole võimalik M1 originaalkäigukasti Ford V8 otsa sokutada ja USA-st ka mainiti et mootorid müüdi venelastele koos käigukasti ja radiaatoriga