28-01-2017, 22:06 PM
Pöörlemise tähtsust ei tohiks alahinnata, see on ikka kõikidesse mootoritesse sisse projekteeritud. Antud juhul on üli sita (vabandust) varuosade kvaliteedi tõttu kunagi projekteeritu täiesti persse keeratud (vabandan väga).
Tõesti võib klapp olla taldrikusse kinni kiilutud aga siis peab olema tagatud võimalus pöörlemiseks vedru all. On ka variante, kus vedru all kasutatakse laagrit. Dnepril on aga vedru seibi alla pandud selline papist seib, mis välistab igasuguse võimaluse vedru pöörlemiseks. Kas keegi teab, milleks seda seibi üldse vaja on?
Loomulikult peavad juhtpuksid korras olema. See on täiesti omaette teema. Esiteks ei tee juhtpuksi vahetust enam keegi korralikult, ilmselt osalt ka sellepärast, et ole või ei teata anam milline on õigesulam juhtpukside valmistamiseks. Räägitakse aint lugusid mingist metallipurust pressitud materjalist. Ma olen näinud tõesti justkui pudist pressitud pukse aga juhtpuksid ei ole
kunagi sellisest materjalist olnud. Praegusel hetkel on kõigi andmete järgi kõige sobivamaks materjaliks CuAl10Ni5Fe4. Seda saab Tallinast isegi osta. Saab ka osta valmis kujul http://moto-boxer.com/product_info.php?c...ts_id=2783.
Tohutute tegijate pukside ja pesade vahetus on kõige rohkem töötanud 500km. Ma olen kõike variante näinud, klapid paisuvad puksidesse kinni kuni sinnamaani, valest materjalist lihtsalt pesad ja puksid pudisevad ära.
Aga noh oleks ju maailm poole igavam, kui poleks sellist pärandit sovieti ajast.
Igaljuhul kui keegi teab head alternatiivi töötavateks varuosadeks siis kuulame huviga.
Tõesti võib klapp olla taldrikusse kinni kiilutud aga siis peab olema tagatud võimalus pöörlemiseks vedru all. On ka variante, kus vedru all kasutatakse laagrit. Dnepril on aga vedru seibi alla pandud selline papist seib, mis välistab igasuguse võimaluse vedru pöörlemiseks. Kas keegi teab, milleks seda seibi üldse vaja on?
Loomulikult peavad juhtpuksid korras olema. See on täiesti omaette teema. Esiteks ei tee juhtpuksi vahetust enam keegi korralikult, ilmselt osalt ka sellepärast, et ole või ei teata anam milline on õigesulam juhtpukside valmistamiseks. Räägitakse aint lugusid mingist metallipurust pressitud materjalist. Ma olen näinud tõesti justkui pudist pressitud pukse aga juhtpuksid ei ole
kunagi sellisest materjalist olnud. Praegusel hetkel on kõigi andmete järgi kõige sobivamaks materjaliks CuAl10Ni5Fe4. Seda saab Tallinast isegi osta. Saab ka osta valmis kujul http://moto-boxer.com/product_info.php?c...ts_id=2783.
Tohutute tegijate pukside ja pesade vahetus on kõige rohkem töötanud 500km. Ma olen kõike variante näinud, klapid paisuvad puksidesse kinni kuni sinnamaani, valest materjalist lihtsalt pesad ja puksid pudisevad ära.
Aga noh oleks ju maailm poole igavam, kui poleks sellist pärandit sovieti ajast.
Igaljuhul kui keegi teab head alternatiivi töötavateks varuosadeks siis kuulame huviga.