01-02-2017, 13:46 PM
Mõned pildid hüdrorooli paigaldusest.
Silinder on pm kaubamajast ostetud russi oma, 200mm käik, kolb 50mm. Dosaatori jõudlust ei mäleta aga ilmselt 100-ne.
Uuematel jumzidel on paralleelvarraste liigendil (see mis silla küljes) silindri sõrme kinnituseks laiendatud koht, freesisin sinna 25mm ava ja treisin russi silindri koonilise sõrme sobivaks.
Teise poole kinnitus on täpselt kammitsa poldiga kohakuti aga sõrme asukohta tuleb veidi muuta, ühelt poolt läheb võll piirajasse (mis risti esisilla küljes), st ühele poole pöörab rohkem.
Dosaatori soovitaksin siiski panna kohe rooli otsa, see jumzi rooli kardaan ja nuutühendus pole midagi head. Akvaariumkabiiniga jumze on muide kahte varianti kui kõik veel ei tea. Rooli, piduri, siduri ja gaasi mehhanismid erinevad.
Elektrilisest jagajast loobusin, sest ei hakanud tööle õigesti. Kui aega saan, teen püstaku küljes olevale jagajale tõmbereleedest kaks lülitit, saab silohaaratsit siis nuppudest kinni/lahti liigutada.
Silinder on pm kaubamajast ostetud russi oma, 200mm käik, kolb 50mm. Dosaatori jõudlust ei mäleta aga ilmselt 100-ne.
Uuematel jumzidel on paralleelvarraste liigendil (see mis silla küljes) silindri sõrme kinnituseks laiendatud koht, freesisin sinna 25mm ava ja treisin russi silindri koonilise sõrme sobivaks.
Teise poole kinnitus on täpselt kammitsa poldiga kohakuti aga sõrme asukohta tuleb veidi muuta, ühelt poolt läheb võll piirajasse (mis risti esisilla küljes), st ühele poole pöörab rohkem.
Dosaatori soovitaksin siiski panna kohe rooli otsa, see jumzi rooli kardaan ja nuutühendus pole midagi head. Akvaariumkabiiniga jumze on muide kahte varianti kui kõik veel ei tea. Rooli, piduri, siduri ja gaasi mehhanismid erinevad.
Elektrilisest jagajast loobusin, sest ei hakanud tööle õigesti. Kui aega saan, teen püstaku küljes olevale jagajale tõmbereleedest kaks lülitit, saab silohaaratsit siis nuppudest kinni/lahti liigutada.