24-04-2017, 22:57 PM
Kevadtööd käimas ja mõnikord saab ka JuMZ abiks olla.
Lähipäevil vahetan lõpuks vast esimese jaga ikka ära, kaua võib seda edasi lükata.
Talv on elektroonikale ka liiga teinud ja moodul mis temperatuurid jms näidud läbi USB tahvli ekraanile oleks pidanud kuvama ei võta enam voolu sisse. Hiina värk ka muidugi.
Sügisesed metsatööd ja laadimine karjääris on vist mootori ka ära tapnu, jube viletsalt läheb käima. Alustan ksp kontrollimisega kui aega saan, see esimene mõte sest algusest peale on selle konkreetse kõrgsurvepumbaga igavene häda olnud. Kui siis ka paremaks ei lähe tuleb kaan maha võtta ka sisse piiluda. Töötundide järgi on mingi 6000-7000 vahel see mootor praeguseks... arvestades et isa kopaga jumz'il oli kellal 11 000 ja mootorit polnud lahti võetud, siis see katel peaks veel käima küll. ;
Suvel tuleb kindlasti uus kiht võõpa peale panna, on kaotanud endise sära. Aga see 4-5tunni töö, melochi...
Lähipäevil vahetan lõpuks vast esimese jaga ikka ära, kaua võib seda edasi lükata.
Talv on elektroonikale ka liiga teinud ja moodul mis temperatuurid jms näidud läbi USB tahvli ekraanile oleks pidanud kuvama ei võta enam voolu sisse. Hiina värk ka muidugi.
Sügisesed metsatööd ja laadimine karjääris on vist mootori ka ära tapnu, jube viletsalt läheb käima. Alustan ksp kontrollimisega kui aega saan, see esimene mõte sest algusest peale on selle konkreetse kõrgsurvepumbaga igavene häda olnud. Kui siis ka paremaks ei lähe tuleb kaan maha võtta ka sisse piiluda. Töötundide järgi on mingi 6000-7000 vahel see mootor praeguseks... arvestades et isa kopaga jumz'il oli kellal 11 000 ja mootorit polnud lahti võetud, siis see katel peaks veel käima küll. ;
Suvel tuleb kindlasti uus kiht võõpa peale panna, on kaotanud endise sära. Aga see 4-5tunni töö, melochi...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB