25-04-2017, 11:39 AM
Gasserid on teema, milleni pole veel väga jõudnud ja ega ma tänagi väga palju jõua. Aga ühes teises foorumis oli kustomiteemas korraks õhus arutelu, et
kuigi gasserid on siiski enamjaolt performance suunitlusega, siis tahaksin siinkohal juhtida tähelepanu ka sellele, et see ei tähenda siiski seda nagu
alati oleks või peaks olema tegu ränga bigblocki ja tohutute hobujõududega.
Ühel päeval tahaks siin gasseritele kindlasti ka rohkem aega pühendada, täna aga näide ühest suhteliselt mildist gasserist - esimese põlvkonna Rambler American.
Auto on Soomes ja nagu näha, siis mootor vaid 215cid elik ca 3.5l töömahuga. Küll aga on seda pisikestki veidi kõvemaks krutitud mõndade hop-up juppidega.
Loomulikult pole sellise mootori võimsamaks ajamine selles mõttes efektiivne, sest on ju muid mootoreid millest saaks oluliselt lihtsamalt ja rohkem
jõudu kätte, kuid vanakooli mootorite tegemise point on just vintage speed. Asja mõte selles, et nii saab tunda tolleaegset tunnet, seda mismoodi
käitusid toonased ehitatud mootorid jne. Loomulikult pole see võrdne tänapäevaste näitajatega, kuid see polegi oluline. Fiil on tähtis.
Fotode ja auto kujunduse autoriks on Pekka Mannermaa.
kuigi gasserid on siiski enamjaolt performance suunitlusega, siis tahaksin siinkohal juhtida tähelepanu ka sellele, et see ei tähenda siiski seda nagu
alati oleks või peaks olema tegu ränga bigblocki ja tohutute hobujõududega.
Ühel päeval tahaks siin gasseritele kindlasti ka rohkem aega pühendada, täna aga näide ühest suhteliselt mildist gasserist - esimese põlvkonna Rambler American.
Auto on Soomes ja nagu näha, siis mootor vaid 215cid elik ca 3.5l töömahuga. Küll aga on seda pisikestki veidi kõvemaks krutitud mõndade hop-up juppidega.
Loomulikult pole sellise mootori võimsamaks ajamine selles mõttes efektiivne, sest on ju muid mootoreid millest saaks oluliselt lihtsamalt ja rohkem
jõudu kätte, kuid vanakooli mootorite tegemise point on just vintage speed. Asja mõte selles, et nii saab tunda tolleaegset tunnet, seda mismoodi
käitusid toonased ehitatud mootorid jne. Loomulikult pole see võrdne tänapäevaste näitajatega, kuid see polegi oluline. Fiil on tähtis.
Fotode ja auto kujunduse autoriks on Pekka Mannermaa.
Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee