02-05-2017, 08:44 AM
Hetke seisuga on mul siis 3 Civicut:
JHMAAG5320S018966 '84 3G DX 1.3 52 kW EV2 - Teema peakangelane
JHMAAH5330S211319 '86 3G 1,5i (GT) 1.5 74 kW D15A3 - Lahke doonor peakangelasele.
Autost on jäärajal viimast võetud teadmata millega täpsemalt tegu. Mootoril olevat kuskilt "tükk väljas", sama lugu on ka kerega, mis on põhjast lasknud poril põhimõtteliselt tagaklaasile pritsida - seda siis sissepoole. Tõenäoliselt lahustan auto varuosadeks.
In Europe, the fuel injected 100 PS (74 kW) already used in the CRX was installed in the Civic hatchback as well, beginning in 1985. It was called the 1.5i GT rather than Si, as the Si name was held in reserve for the later, more powerful 1.6 litre version.[5]
Antud isendil esmapilgul silma torkavad eripärad võrreldes minu '84-jaga:
*Istmed veidike toekamad, tagumine istmepõhi siinidel, uksepolstrid klapivad istmetega - st. on kaetud tekstiiliga. - Hiljem istmeid kõrvuti vaadates polegi nad toekamad vaid lihtsalt tundus esmalt nõnda.
*Tagatulede vaheline plastdetail on tuledega sarnaselt punane, mitte tavaline must plastik.
*Rooli keskmine osa on punane ja lisajoontega.
*Põranda ja armatuuri vaheline keskkonsooli detail.
*Katuseluuk.
*Tagastange on kerevärvi, tõenäoliselt on seda olnud kunagi ka esistange.
*Reguleeritav roolisammas.
*D15A3
Kindlasti on mõningad erinevused sel tulenevalt vaid uuemast tootmisaastast, mitte otseselt GT mudelinimest tingituna.
JHMED63500S310766 '91 4G GL 1.6 80 kW D16A6 - Jätan ilmselt alles.
Just säärane punane 4G Civic, mille ma 10 aastat tagasi sünnipäevaks sain, see ongi. Esialgu telefoni teel kuuldu järgi ootasin oluliselt kehvemat seisukorda. Kuna karbid pidavat läbi olema ja mootor on kombineeritud D16A6+D15B2 DPFI, ei lootnud ma sellest muud, kui mootori doonorit '84-le. Kohale jõudes panin ma peale kaasa võetud aku, lasin releel paar korda kütet ette lüüa ja juba sõitsingi sellega konna peale. Üleüldiselt on auto üpriski komplektne ja tahab esialgu saada lähemat ülevaatust.
Esmased tähelepanekud puuduste osas:
*V. küljekarp vajab vahetust. - Uut karpi tõenäoliselt tellida ei saa, seega tuleb tõenäoliselt profiili järgi lasta painutada.
*Kapoti trossil defekt - Ei ava hästi. - Tross vajab kohendamist salongis hoova juures.
*Rehvid vajuvad tühjaks. - Tuleb korralikud rattad alla panna.
Masterplan:
'86 osandan '84-le varuosadeks ära ja jätan kõik tarviliku riiulisse. D15A3-e sisselaske siirdan tõenäoliselt D16A6-le, kui just õiget SL-t ei pakuta. Ülejäänud mootori osas vaatan, kui halb seis sellega on. Ühtlasi jääb D16-st üle siis DPFI, mida saaks ka EV2-le siirdada ehk. Mõtteid jagub, kahjuks aga soovitusi pädevamate Hondameeste poolt mitte, kahjuks.
JHMAAG5320S018966 '84 3G DX 1.3 52 kW EV2 - Teema peakangelane
JHMAAH5330S211319 '86 3G 1,5i (GT) 1.5 74 kW D15A3 - Lahke doonor peakangelasele.
Autost on jäärajal viimast võetud teadmata millega täpsemalt tegu. Mootoril olevat kuskilt "tükk väljas", sama lugu on ka kerega, mis on põhjast lasknud poril põhimõtteliselt tagaklaasile pritsida - seda siis sissepoole. Tõenäoliselt lahustan auto varuosadeks.
In Europe, the fuel injected 100 PS (74 kW) already used in the CRX was installed in the Civic hatchback as well, beginning in 1985. It was called the 1.5i GT rather than Si, as the Si name was held in reserve for the later, more powerful 1.6 litre version.[5]
Antud isendil esmapilgul silma torkavad eripärad võrreldes minu '84-jaga:
*Istmed veidike toekamad, tagumine istmepõhi siinidel, uksepolstrid klapivad istmetega - st. on kaetud tekstiiliga. - Hiljem istmeid kõrvuti vaadates polegi nad toekamad vaid lihtsalt tundus esmalt nõnda.
*Tagatulede vaheline plastdetail on tuledega sarnaselt punane, mitte tavaline must plastik.
*Rooli keskmine osa on punane ja lisajoontega.
*Põranda ja armatuuri vaheline keskkonsooli detail.
*Katuseluuk.
*Tagastange on kerevärvi, tõenäoliselt on seda olnud kunagi ka esistange.
*Reguleeritav roolisammas.
*D15A3
Kindlasti on mõningad erinevused sel tulenevalt vaid uuemast tootmisaastast, mitte otseselt GT mudelinimest tingituna.
JHMED63500S310766 '91 4G GL 1.6 80 kW D16A6 - Jätan ilmselt alles.
Just säärane punane 4G Civic, mille ma 10 aastat tagasi sünnipäevaks sain, see ongi. Esialgu telefoni teel kuuldu järgi ootasin oluliselt kehvemat seisukorda. Kuna karbid pidavat läbi olema ja mootor on kombineeritud D16A6+D15B2 DPFI, ei lootnud ma sellest muud, kui mootori doonorit '84-le. Kohale jõudes panin ma peale kaasa võetud aku, lasin releel paar korda kütet ette lüüa ja juba sõitsingi sellega konna peale. Üleüldiselt on auto üpriski komplektne ja tahab esialgu saada lähemat ülevaatust.
Esmased tähelepanekud puuduste osas:
*V. küljekarp vajab vahetust. - Uut karpi tõenäoliselt tellida ei saa, seega tuleb tõenäoliselt profiili järgi lasta painutada.
*Kapoti trossil defekt - Ei ava hästi. - Tross vajab kohendamist salongis hoova juures.
*Rehvid vajuvad tühjaks. - Tuleb korralikud rattad alla panna.
Masterplan:
'86 osandan '84-le varuosadeks ära ja jätan kõik tarviliku riiulisse. D15A3-e sisselaske siirdan tõenäoliselt D16A6-le, kui just õiget SL-t ei pakuta. Ülejäänud mootori osas vaatan, kui halb seis sellega on. Ühtlasi jääb D16-st üle siis DPFI, mida saaks ka EV2-le siirdada ehk. Mõtteid jagub, kahjuks aga soovitusi pädevamate Hondameeste poolt mitte, kahjuks.