27-05-2017, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2017, 12:20 PM ja muutjaks oli stihl.)
(27-05-2017, 12:06 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Naabrimees siin targutab...
Oma diisel-Mossel tegin nii:
Peenema lõdviku sisse on pandud raudtoru ja jämedam lõdvik on lihtsalt teisele peale lükatud. Siiani kestab. Olen juba autoga 17 tuh. maha uhanud ja pole vaja olnud isegi pingutada.
T.
See on igati toimiv lahendus, aga see pole ILUS lahendus, kulla naabrimees...
Kui on tegu taastatud vanatehnikaga, siis see ei sobi.
Kui sul on vaja 1m km ühest punktist teise sõita - vabalt. Kui jahutusvedelik on korralik, siis ei ussita see raud isegi ära.
(Vanadelt autodelt selliseid küllalt maha kroogitud ja minema visatud, aga toimisid muidugi.)
Sellepärast ma küsisingi, kas tegu konkreetse auto või iseehitatud praktilise asjaga, nagu Sul, vanamees....
P.S. See suurem lõdvikuklamber pole Sul kah õiges mõõdus. Seda tolgendavat otsa ära ka lõigata ei saa, siis hakkab see lõige roostetama.
Tervitab
Kapotilustepede.
.