26-05-2017, 12:06 PM
Kusagil on siin keevitusaparaatidest hiigelpikk teema, kas selle lugesid läbi? Kardetavasti ei viitsi spetsid oma juttu asjatult dubleerida.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(27-05-2017, 08:06 AM)Veteran Kirjutas: Tere! Probleem radiaatori lõdvikutega, nimelt mootori ja radika torude läbimõõdud 32 ja 27. Lõdvikuid on mitmes mõõdus.Seda 32-st ei pigista kinni ja peenemat ei aja jälle 32-le peale. Kana jõudmisest mesipuusse olen kuulnud...Leotada lõdviku otsa bensiinis? Treida vahepuks- üleminek ühelt läbimõõdult teisele?
Tänan! Ja ilusat hommikut kõigile!
Enno Öövel.
(27-05-2017, 08:06 AM)Veteran Kirjutas: Tere! Probleem radiaatori lõdvikutega, nimelt mootori ja radika torude läbimõõdud 32 ja 27. Lõdvikuid on mitmes mõõdus.Seda 32-st ei pigista kinni ja peenemat ei aja jälle 32-le peale. Kana jõudmisest mesipuusse olen kuulnud...Leotada lõdviku otsa bensiinis? Treida vahepuks- üleminek ühelt läbimõõdult teisele?
Tänan! Ja ilusat hommikut kõigile!
Enno Öövel.
(27-05-2017, 12:06 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Naabrimees siin targutab...
Oma diisel-Mossel tegin nii:
Peenema lõdviku sisse on pandud raudtoru ja jämedam lõdvik on lihtsalt teisele peale lükatud. Siiani kestab. Olen juba autoga 17 tuh. maha uhanud ja pole vaja olnud isegi pingutada.
T.
(27-05-2017, 12:17 PM)stihl Kirjutas: See on igati toimiv lahendus, aga see pole ILUS lahendus, kulla naabrimees...
Kui on tegu taastatud vanatehnikaga, siis see ei sobi.
Kui sul on vaja 1m km ühest punktist teise sõita - vabalt. Kui jahutusvedelik on korralik, siis ei ussita see raud isegi ära.
(Vanadelt autodelt selliseid küllalt maha kroogitud ja minema visatud, aga toimisid muidugi.)
Sellepärast ma küsisingi, kas tegu konkreetse auto või iseehitatud praktilise asjaga, nagu Sul, vanamees....
P.S. See suurem lõdvikuklamber pole Sul kah õiges mõõdus. Seda tolgendavat otsa ära ka lõigata ei saa, siis hakkab see lõige roostetama.
Tervitab
Kapotilustepede.
.
(27-05-2017, 15:42 PM)t4rio Kirjutas: Ehk oskab keegi aidata tala mõõtmete ja profiili arvutamisel. Mure on siis selline, et sooviks 6,5x9,5m ruumi lühema külje pealt poolitava kandva Narva tuhaplokist seina maha lõhkuda. Seinale toetuvad 100x200mm puittalad ning taladele peale on löödud tolline servamata laud. Hilisemalt on plaanis ka lagi soojustada ja altpoolt ka nt osb plaadiga katta. Seega oligi mõte asendada sein mõne raudtalaga, millest ka hilisemalt remonditöödel tõsta saaks. Mehaanikainseneri käsiraamatu abil sai arvutatud, et IPE 200 tala peaks vastu pidama, kuid ei soovi riski võtta. Vastata võib ka PS.
(27-05-2017, 13:48 PM)rMarko Kirjutas: Fordi V6 mootoritel aastatest seitsme-kaheksakümnendad on mootori küljes taoline muutuva läbimõõduga voolik, mälu järgi sarnaste mõõtudega. Kontrollida hetkel ei saa. See peaks tellitav vidin olema. Originaal maksis küll mingi 50 euro tuuris.
(24-05-2017, 21:04 PM)nustu826 Kirjutas: Küsimus siis selline, et millega katta muruplats püsivalt seisvate autode ja haagise alt rohtukasvamise vältimiseks? Selline lugu siis, et aias seisavad mõned autod. Seisavad kindla koha peal ja osa ei ole liikumisvõimelised. Vaja oleks siis katta autode alune plats mingisuguse kanga vms. et sõidukid ei kasvaks rohu sisse ja oleks lihtsam nende ümbert niita.
Kate peaks siis mitte tuulega lendu servadest tõusma ja jääma enam - vähem viisakas ka silmale vaadata.
(27-05-2017, 19:24 PM)Walter Kirjutas: Gatesi voolikutekataloogis oli margikohaseid voolikuid koos mõõtudega, ka selliseid millel otsad erinevas mõõdus (samas oli see paberkataloog ca. 20 a. tagasi kui keegi veel selliseid asju mäletab...)