08-06-2017, 17:20 PM
(08-06-2017, 11:29 AM)kopraonu Kirjutas: Nii nagu igal venemaal toodetud autol on olemas 4x4 ja takso versioon. Nii on seda ka GAZ M1 olnud.
Pildid pärinevad Facebooki kasutaja AIZH ehk www.aizh.ru kollektsioonist.
Siit peaks saama aimu,õigete esitule klaaside,kilpide ja ehk veel mõne muu detaili osas.
Siinkohal pöörake tähelepanu:
-kroomitud esitule korpused
- esitule klaasid
- ratta nahk?termatiin? katte
- istmete kuju ja lisa toetuse tugi
- kilbid
Loogika alusel võiks need ka olla KGB masinal? Pildid on audentsed ja ilmselt 1930datel tehtud.
Piduri jupid tuleb enamuses ise valmis teha, seni olen leidnud ainult originaalsed need kilbid, kuhu piduri töösilindrid kinnituvad ja need ka vist tänu sellele, et keegi viitsis need alles hoida, kui Pobeda omad koos hüdrosilindritega pani. Hoovastikku on leida lootusettu.
Need Emkad, mis pildil on küll ainulaadsed. Pole näinud tagavararattaga, mis asub ees, varianti. Minu omal on tagavararatas taga ja sellel on ka spetsiaalne kinnitus, mis on ka kataloogis. Tõenäoliselt on tegemist esimeste M 1-ga, sest Ford B 40-l oli ka varuratas külje peal.