24-06-2017, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2017, 23:30 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Egas polegi suurt muud midagi kui kalla ja talla. Hüdroõli sai taaskord vahetatud mingi aeg ning esimesele saha silidrile uued tihendid ja mansetid pandud. Ei püsinud enam üleval sahk, vajus päevaga alla. Nüüd asi korras, seisab nagu vaja
Järgmisena peaks käppadele ja uued mansetid panema... ning ka juba masti silidrid tahaksid uusi mansette, on juba üsna mitu-mitu aastat töötanud.
Uue kõrgsurvepumbaga on masinal ka nagu uus hingamine, mtz suri metsa ära, käisin jumziga välja vedamas, algul MTZ ja pärast täislastiga metsaveokäru. Üle pika aja nägin taas punast turbokat sel jumzil, hääl oli kena, terve mets vilises...
Eile käisin kopraid korrale kutsumas, soopeal kuidagi üle pajupõõsaste sõites õnnestus magistraali kaldale jõuda mis vähe kõrgem on ning kus veel liikuda kannatab. Tuletas igatahes meelde et on vist aeg topeltrattad tagasi alla panna. Vahepeal tuli kopaga hoogu juurde lükata.
Järgmisena peaks käppadele ja uued mansetid panema... ning ka juba masti silidrid tahaksid uusi mansette, on juba üsna mitu-mitu aastat töötanud.
Uue kõrgsurvepumbaga on masinal ka nagu uus hingamine, mtz suri metsa ära, käisin jumziga välja vedamas, algul MTZ ja pärast täislastiga metsaveokäru. Üle pika aja nägin taas punast turbokat sel jumzil, hääl oli kena, terve mets vilises...
Eile käisin kopraid korrale kutsumas, soopeal kuidagi üle pajupõõsaste sõites õnnestus magistraali kaldale jõuda mis vähe kõrgem on ning kus veel liikuda kannatab. Tuletas igatahes meelde et on vist aeg topeltrattad tagasi alla panna. Vahepeal tuli kopaga hoogu juurde lükata.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB