28-06-2017, 12:01 PM
(28-06-2017, 11:56 AM)Necro Kirjutas:(28-06-2017, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Aga see kõik ei pruugi juhtuda, kui madala õlirõhu juures tiksutada kolmandikvõimsusel (nagu enamus kergemaid töid tehakse). Mõni mootor ja mees saavad aastakümneid tiksutud 0,5 bar peal... Teisel läheb täitsa ise ja kohe päris katki ära...
Aga enne paanikaosakonna avamist tasub mõõta tegelikku õlirõhku - valetavaid manomeetreid on nähtud piisavalt.
Kindluse mõttes viska kasvõi kell külge ning mõõda eraldiseisva manomeetriga rõhk üle. Sest need õlirõhu kellad pole alati üks ühele rõhuga. Vahest on kõikumine omajagu paanikat tekitav tõesti. Tsentrifugaali puhtus ja korrasolek on ka väga oluline, sest sealt saab ju rõhukell oma toite. Katkine/lekkiv liin tekitab ka sama teemat.
Oma russi renoveerides panin ka uue õlirõhu kella armatuuri ja oh sa ime , "mootori seisukord paranes silmnähtavalt." Õlirõhk tõusis kuskil 1,5 atti. Niipalju siis täpsusest.
Aquila captas non muscas.