27-06-2017, 11:56 AM
Ja üldse ei tasuks väga selle madala õlirõhu pärast muretseda. Kui seier ikka veel liigub siis võib vana masina puhul täitsa rahul olla.
(27-06-2017, 16:42 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(27-06-2017, 12:05 PM)v6sa Kirjutas: Kergel tööl jummalast õige suhtumine. Raskel veol kipub päev vara lõppema...
Ei ole seal vahet midagi. Laiali läheb siis kui asi juba hull.
(28-06-2017, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: On Sul kogemust D240/243 ja madala õlirõhu koostoimest säärasel tööl, kus kollektor hõõgub ja summutist on pidevalt lont väljas? Mul on...
(28-06-2017, 10:34 AM)Daff Kirjutas: On ka neid russe omajagu piinatud ja võin oma kogemustest öelda, et kui mingigi õli aur veel ringi käib mootoris siis see 50/240 ei lähe kokku küll nii kergesti. Terve kolhoosi sügiskünd sai ära tehtud 82 sellise mootoriga millel külmalt tõusis rõhk lausa punase jaotuse lõppu ja soojalt oli praktiliselt null. Õli ta ei võtnud ja peale kündi keerati uued saaled sisse ning jäi ta minust veel teenima.
(28-06-2017, 10:42 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(28-06-2017, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Sa lugesid, aga ei mõistnud kirjutatut.
Mõistan küll ja ei vaidle muule vastu kui ainult sellele,et madala õlirõhu pärast hakkab kollektor hõõguma... See ei mõjuta seda karvavõrdki. Kustkohast küll sellist jama oled kuulnud? See ju päris naljanurga teema....
(28-06-2017, 10:57 AM)Kult Kirjutas: Siiamaani niitmine vene rootoriga ja suht kerge koormusega. Ei tule mingit tomu sumpsist, kohapeal tiksudes ainult sinist. Kõige suurem koormus on tööle ja tagasi sõit lapats põhjas, üritan küll et ei vajuta põhja aga läheb alati ikka nii.
Pärast õlivahetust ja päeva niitmist otsa veel 1 tund lapats põhjas koju sõitu oli rõhk 1.5 kohapeal tiksudes, nii et õlivahetus oli vajalik ja endal jälle kergem olla.
(28-06-2017, 10:52 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kui keegi koormab traktori üle nii et must lont järel...ja kollektor punane,ju siis ei tunne ikka päris asja...
(28-06-2017, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Aga see kõik ei pruugi juhtuda, kui madala õlirõhu juures tiksutada kolmandikvõimsusel (nagu enamus kergemaid töid tehakse). Mõni mootor ja mees saavad aastakümneid tiksutud 0,5 bar peal... Teisel läheb täitsa ise ja kohe päris katki ära...
Aga enne paanikaosakonna avamist tasub mõõta tegelikku õlirõhku - valetavaid manomeetreid on nähtud piisavalt.
(28-06-2017, 11:56 AM)Necro Kirjutas:(28-06-2017, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Aga see kõik ei pruugi juhtuda, kui madala õlirõhu juures tiksutada kolmandikvõimsusel (nagu enamus kergemaid töid tehakse). Mõni mootor ja mees saavad aastakümneid tiksutud 0,5 bar peal... Teisel läheb täitsa ise ja kohe päris katki ära...
Aga enne paanikaosakonna avamist tasub mõõta tegelikku õlirõhku - valetavaid manomeetreid on nähtud piisavalt.
Kindluse mõttes viska kasvõi kell külge ning mõõda eraldiseisva manomeetriga rõhk üle. Sest need õlirõhu kellad pole alati üks ühele rõhuga. Vahest on kõikumine omajagu paanikat tekitav tõesti. Tsentrifugaali puhtus ja korrasolek on ka väga oluline, sest sealt saab ju rõhukell oma toite. Katkine/lekkiv liin tekitab ka sama teemat.
(28-06-2017, 18:17 PM)huvi5 Kirjutas: . Sai teine kell külge, kohe 4,5 at. Eks soojalt ikka langeb aga mitte märkimisväärselt, mootorisse sai Valvoline 15w40.