08-07-2017, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2017, 09:49 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(08-07-2017, 09:23 AM)muska71 Kirjutas:Vaadake seda lahendust laiema nurga alt. Asi on leiutatud muu maailma vajadusi silmas pidades. Kuskil tunde Saksa Staus, või Pariisi peripheriquel tiksudes on asjal hoopis teine jume, kui Narva mnt-l 5min ummikus.(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas: Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
lisaks kuskilt kõrva jäänud,et käivitamisel tarbivat mootor rohkem kütet kui mõni min tühikäigul tiksumist.võimalik,et linnalegend.
Käivitamise kütusekulu kisub tõesti NSR teemaks. murdosa sekundiga ei saa väga suurt kogust kütust tänapäevasest mootorist läbi suruda?
Honda start/stop teavitab juhti, kui aku liiga tühi (talvel külmaga, lühikesed sõidud jms) ja mootorit ei seiska, sama kui mootor ei ole töösoe. Ju sama tarkus teistelegi sisse kirjutatud.