29-04-2004, 20:30 PM
Mõned tööbussid, millega ise kulgetud. Kõik soetatud kasutatuna ja läbisõitu ei hakka märkima, kuna arvata, et keritud.
Niisiis:
1) MB Sprinter 2.3d -97.Saksast. Suur ja mugav aparaat. Vigasid aga esines pidevalt ja erinevaid: pidurisüsteem, elekter, jahutusvedeliku lekked ja mootoriprobleemid. Kui lõpuks mootoriga kap. remonti läks, siis tuli välja, et eelmised omanikud olid enne müüki mootorit vahetanud. 97a 2.3-e asemel oli vahel 83a. 2.0. Eriti head üldmuljet masin ei jätnud.
2) Hiace 2.4d -97. Oli ostetud Elkest uuena ja kui mu kätte jõudis oli ees 270 tkm(Elke teenindusraamat) Vahetatud sai survelaager ja mõned vidinad esisillas. Mootori- ja käiguosa ülikorralik. Miinuseks aga see, et plekk suht õhuke ja kongi seintesse kipuvad mõlgid suht kergelt tulema, kui millegi suuremaga pihta lähed.Üldiselt aga asjalik masin.
3)VW Transporter 1.9 TD -99. Saksast. Osteti välimuse järgi ja kuna peal olid mingi pagaritöökoja kleepekad, siis arvati, et raskeid kaupu pole veetud e. heas korras. Kahjuks pidi sügavalt pettuma. Esisillas vahetatud enamus osi, käsipidur jääb vahetevahel peale, generaatorit 2 korda remonditud, mootor suitseb ja jõud kaob aegajalt ära jne. Korra elektrisüsteemi pärast ka teele jäänud. Võib-olla sattus meile halb isend aga masinast jäi küll väga vilets mulje.
4) Transit 2.5d -91. Taanist. Välimus ja salong suhteliselt ilmetu, aga selle eest tõsine tööloom. Kahe aasta jooksul sai vahetatud siduritross, akud(peal olid originaalid) ja õli regulaarselt.
Muidu aga näita võtit ja sõida.
Ei ole küll sinu pakutud hinnaklassist masinad, kuid osalise järelmaksuga peaksid transiti omanikuks saama küll.
Niisiis:
1) MB Sprinter 2.3d -97.Saksast. Suur ja mugav aparaat. Vigasid aga esines pidevalt ja erinevaid: pidurisüsteem, elekter, jahutusvedeliku lekked ja mootoriprobleemid. Kui lõpuks mootoriga kap. remonti läks, siis tuli välja, et eelmised omanikud olid enne müüki mootorit vahetanud. 97a 2.3-e asemel oli vahel 83a. 2.0. Eriti head üldmuljet masin ei jätnud.
2) Hiace 2.4d -97. Oli ostetud Elkest uuena ja kui mu kätte jõudis oli ees 270 tkm(Elke teenindusraamat) Vahetatud sai survelaager ja mõned vidinad esisillas. Mootori- ja käiguosa ülikorralik. Miinuseks aga see, et plekk suht õhuke ja kongi seintesse kipuvad mõlgid suht kergelt tulema, kui millegi suuremaga pihta lähed.Üldiselt aga asjalik masin.
3)VW Transporter 1.9 TD -99. Saksast. Osteti välimuse järgi ja kuna peal olid mingi pagaritöökoja kleepekad, siis arvati, et raskeid kaupu pole veetud e. heas korras. Kahjuks pidi sügavalt pettuma. Esisillas vahetatud enamus osi, käsipidur jääb vahetevahel peale, generaatorit 2 korda remonditud, mootor suitseb ja jõud kaob aegajalt ära jne. Korra elektrisüsteemi pärast ka teele jäänud. Võib-olla sattus meile halb isend aga masinast jäi küll väga vilets mulje.
4) Transit 2.5d -91. Taanist. Välimus ja salong suhteliselt ilmetu, aga selle eest tõsine tööloom. Kahe aasta jooksul sai vahetatud siduritross, akud(peal olid originaalid) ja õli regulaarselt.
Muidu aga näita võtit ja sõida.
Ei ole küll sinu pakutud hinnaklassist masinad, kuid osalise järelmaksuga peaksid transiti omanikuks saama küll.