20-07-2017, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2017, 20:43 PM ja muutjaks oli Formika.)
Nii, möödas paar nädalat, projektiga edasiminek on 0 lähedane. 99 % tööst toimub arvuti taga, mööda foorumeid ja müügiportaale ringi tuusteldades. Olen kontakti saanud paljude Emka omanikega aga tõsiasi on see, et originaalseid M 1-sid praktiliselt pole. Kõik on milleski suhtes mööda ehitatud. Tavaliselt hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Paljud väidavad et neil on 100 % originaalne auto, kui hakkad lähemalt uurima, siis ikka ei ole. Väidetakse, et tootmise lõpus hakati paigaldama M 1-le hüdraulilisi pidureid ja 12 V, siis tuleb seltsimeestele saata vastavaid linke, kus sõnaselgelt on kirjas, et esimese autona N-Liidus sai hüdraulilised pidurid Pobeda. Aga olen nende käest saanud mõned head kontaktid ja sõrmega kataloogist järge ajades mõni detailike ikka pudeneb. Ainuke progress on allolevatel piltidel
Tagavedrude kummist alus (podkladka). Detail M-5708 4 tk
M 5783 tagavedru puhver - tõlge kataloogist
M-5459-A1- esivedru padi
Tagavedrude kummist alus (podkladka). Detail M-5708 4 tk
M 5783 tagavedru puhver - tõlge kataloogist
M-5459-A1- esivedru padi