01-09-2017, 12:15 PM
(25-08-2017, 20:40 PM)iisak Kirjutas:(25-08-2017, 12:27 PM)stihl Kirjutas:See M535 milles mina istunud olen, oli "tagumine ette vasakule ja esimene-teine ülevalt alla".(24-08-2017, 16:04 PM)simson Kirjutas: Eluiga enne kap remondi vajamist u 140 000 km. St keegi pole näinud mootorit, mis oleks kauem vastu pidanud enne kap remondi vajamist.Ma arvan, et see peaks tänaseks küll muutunud olema.
Mis õlid neil 80ndate lõpus nii väga võtta olidki?
Ja kui kohe ta seest läbi loputada ja F80 kere peal oleva M3e õlilie üle minna, arvan, et kestab way kauem. Õli, muidugi, pole odav.
Aga mulle meeldib see getragi asi kõige rohkem, nii rahustav on näha armatuuri all kolme pedaali ja teades, et kui autol on paar kw üle saja, siis meenub, mis hakkab juhtuma, kui õige käik sees ja pisuke kurv ees...![]()
Aga kumb ta siis on, kas nagu M3-el, et tagumine ette vasakule ja esimene-teine ülevalt alla (s.o. see pildil olev kk nupp on õigete kirjadega) või nö dogleg, et esimeselt teisele vahetades pead vaeva nägema? (nagu vist jagidel ja M535-el oli)
Täpselt nii, esimene ette vasakule ja esimene teine ülevalt alla. Lust on korras kastiga käike vahetada, lähevad mõnusalt ilma mingi vastu hakuta klõps ja klõps sisse. Kunagi hallile monzale sai getrag 240 pandud, tol oli asi nii et kõrge pöördepealt ei lasknud esimeselt teist käikugi sisse panna.
Õli kohapealt on tehas määranud 10w60 mobil 1 shc. Keegi kes targem õlide kohapealt võib muidugi sõna võtta. Kuulan hea meelega erinevaid arvamusi. Vanast ajast on meelde jäänud, et enim mootori kulumisest tekib just käivitamisel.
Huvitav et isegi vanale bmw m5-le kirjutab tehas kaks täiesti erinevate omadustega õli välja:
E39 M5 / S62 From 3/2000 BMW High Performance Synthetic Oil SAE
5W-30 or Castrol RS 10W-60 Synthetic
Oil also called Castrol TWS Motorsport
SAE 10W-60 Synthetic Oil