07-10-2017, 17:53 PM
Olles ise remondikoha omanik ja tundes veel palju teisigi, ei tea küll ühtegi, kes remonti vajava auto ukse pealt tagasi saadaks. Küll on aga palju selliseid juhtumeid, kus remonti ei ole mõttekas teostada ja paljud sellised 200 eurose väärtusega autoomanikud ei adu, et 15 000 eurose ja 200 eurose auto remondi tunnihind on sama, tihti ka varuosade hinnad. Lisaks sellele on täiesti normaalne, et ilgelt vana roostekäki veermikutööd lähevad oluliselt kallimaks, kui värskemate sõidukite puhul. Tund maksab ja paraku poltide lahti leotamine/puurimine/põletamine/keevitamine läheb tööna kirja ja peab saama tasustatud.
Olles kõike eelnevat viisakalt seletanud mõnele sellise vanema auto omanikule on nad ise ukse pealt tagasi pööranud.
On ka erandeid. Mingi aeg sai vahetatud ühe esimese põlvkonna Audi A6 õnnetu 2.8 mootor teise teadmata ajalooga 2.8 mootori vastu. Koos mootori, rihmade, vedelike, tihendite jne jne kogumaksumus ca 1000 eurot. Kui üritasin selgitada omanikule selle tegevuse mõttetust, siis lõi ta raha tuimalt letti ja töö sai tehtud. Eriti irooniline oli see, et mul oli sellel ajal pakkuda sisuliselt poole odavamalt täiesti sile ja töökorras A6. Tean, et tänaseks päevaks on see 2.8 jälle pilbasteks lennanud.
Olles kõike eelnevat viisakalt seletanud mõnele sellise vanema auto omanikule on nad ise ukse pealt tagasi pööranud.
On ka erandeid. Mingi aeg sai vahetatud ühe esimese põlvkonna Audi A6 õnnetu 2.8 mootor teise teadmata ajalooga 2.8 mootori vastu. Koos mootori, rihmade, vedelike, tihendite jne jne kogumaksumus ca 1000 eurot. Kui üritasin selgitada omanikule selle tegevuse mõttetust, siis lõi ta raha tuimalt letti ja töö sai tehtud. Eriti irooniline oli see, et mul oli sellel ajal pakkuda sisuliselt poole odavamalt täiesti sile ja töökorras A6. Tean, et tänaseks päevaks on see 2.8 jälle pilbasteks lennanud.