17-10-2017, 10:56 AM
Ed Roth'i "Druid Princess"
Päris täpset infot ma ei ole leidnud, kuid ilmselt valmis see auto 1966. Igatahes 1967 "Rod & Custom" jaanuarinumbri esikaanel oli see väljas.
Roth tegelikult polnud juba mõnda aega viitsinud autosid teha ning oli keskendunud hoopis trike'de valmistamisele ja oma t-särgi ärile.
Jutu järgi olla filmitööstused talle pidevalt teinud pakkumisi erinevate filmiautode valmistamiseks, kuid teda see ei huvitanud ja nii suunas ta tööstureid pidevalt Barrise poole
ja too vorpis neid hea meelega. Nagu Roth on öelnud, siis Barris suutis viiesajadollarilise väärtusega asjade eest küsida viis tuhat (tuletan siinkohal ka meelde, et jutt käib
kuuekümnendatest ja tolleaegsed vääringud olid veidi teised kui praegu).
Kui aga tuli pakkumine teha auto "The Addams Family" sarja tarbeks, siis võttis Roth töö vastu. Auto ehituse ajal küll katkestati seriaali tootmine, kuid masin läks siis kasutusele
lihtsalt showautona.
Ca 325-hobujõuga 383cid Dodge mootor, Torque-Flite kolmekäiguline kast. Ainsad pidurid olid tagasillal trumlid.
Mootorile on paigaldatud küll ka blower ja Hillborni pritsesüsteem, kuid nagu paljud showrodid, siis ka siin oli see kõik vaid näitemänguks. Blower oli seest tühi ja kattis lihtsalt
tavalist Carteri karburaatorit, kõik rihmad-rattad jne aga olid liikuvad.
"Roth went to great lengths to include a 6-71 Jimmy blower with Hilborn injection system. It was a fake, hollowed out and covering up a Carter AFB four-barrel. Holes were drilled
in the blower case to reach the carb adjustments but everything on the blower appeared to work, from the injector butterflies to the drive belts and pulleys. It just didn’t pump any air."
Kere ja surfilaualaadsed poritiivad vormiti puidust (plywood) ning kaeti klaasplastiga.
"Its design owed nothing to aerodynamics. It was all about style and faux elegance."
Tagaotsas on lastekirst, mille hankimisega oli raskusi, sest ükski matusebüroo ei soostunud kirstu niisama valmistama ega müüma. Küll aga ühe matja poeg lõpuks tegi selle siiski ära ja
tehing tehti ühel õhtul kuskil pimedal kõrvaltänaval.
Kirstus on aku ja kütusepaak.
Järgmise neljarattalise valmistas Roth alles kaks aastakümmet hiljem.
Pikemat lugemist siit:
http://www.kustomrama.com/index.php?titl...d_Princess
ja siit:
https://www.hemmings.com/magazine/hmn/20...0941.html#
Siin ka üks vahepealne väljanägemine:
Päris täpset infot ma ei ole leidnud, kuid ilmselt valmis see auto 1966. Igatahes 1967 "Rod & Custom" jaanuarinumbri esikaanel oli see väljas.
Roth tegelikult polnud juba mõnda aega viitsinud autosid teha ning oli keskendunud hoopis trike'de valmistamisele ja oma t-särgi ärile.
Jutu järgi olla filmitööstused talle pidevalt teinud pakkumisi erinevate filmiautode valmistamiseks, kuid teda see ei huvitanud ja nii suunas ta tööstureid pidevalt Barrise poole
ja too vorpis neid hea meelega. Nagu Roth on öelnud, siis Barris suutis viiesajadollarilise väärtusega asjade eest küsida viis tuhat (tuletan siinkohal ka meelde, et jutt käib
kuuekümnendatest ja tolleaegsed vääringud olid veidi teised kui praegu).
Kui aga tuli pakkumine teha auto "The Addams Family" sarja tarbeks, siis võttis Roth töö vastu. Auto ehituse ajal küll katkestati seriaali tootmine, kuid masin läks siis kasutusele
lihtsalt showautona.
Ca 325-hobujõuga 383cid Dodge mootor, Torque-Flite kolmekäiguline kast. Ainsad pidurid olid tagasillal trumlid.
Mootorile on paigaldatud küll ka blower ja Hillborni pritsesüsteem, kuid nagu paljud showrodid, siis ka siin oli see kõik vaid näitemänguks. Blower oli seest tühi ja kattis lihtsalt
tavalist Carteri karburaatorit, kõik rihmad-rattad jne aga olid liikuvad.
"Roth went to great lengths to include a 6-71 Jimmy blower with Hilborn injection system. It was a fake, hollowed out and covering up a Carter AFB four-barrel. Holes were drilled
in the blower case to reach the carb adjustments but everything on the blower appeared to work, from the injector butterflies to the drive belts and pulleys. It just didn’t pump any air."
Kere ja surfilaualaadsed poritiivad vormiti puidust (plywood) ning kaeti klaasplastiga.
"Its design owed nothing to aerodynamics. It was all about style and faux elegance."
Tagaotsas on lastekirst, mille hankimisega oli raskusi, sest ükski matusebüroo ei soostunud kirstu niisama valmistama ega müüma. Küll aga ühe matja poeg lõpuks tegi selle siiski ära ja
tehing tehti ühel õhtul kuskil pimedal kõrvaltänaval.
Kirstus on aku ja kütusepaak.
Järgmise neljarattalise valmistas Roth alles kaks aastakümmet hiljem.
Pikemat lugemist siit:
http://www.kustomrama.com/index.php?titl...d_Princess
ja siit:
https://www.hemmings.com/magazine/hmn/20...0941.html#
Siin ka üks vahepealne väljanägemine:
Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee