22-10-2017, 19:27 PM
(22-10-2017, 14:31 PM)41Degree Kirjutas: ....
Põhjus, miks mootor pöördesse jookseb ja tõenäoliselt mõnevõrra rohkem, kui seda korralikult toimiva konega elektroonika poolt lubataks, on olulise takistusjõu puudumine madalatel pööretel. Lõhkuva mootori "pöörete lõpp" jõuab kätte siis, kui pöörlemiskiirusest tulenev takistusjõudude suurenemine saab võrdseks ärakukkuva täiteastme poolt põhjustatud momendikõvera langusega. Ja see ei ole kindlasti 3x tavalise piiraja pöörded, sest selleks hetkeks oleks juba ammu "Tere, keps!"
Täpseltei tea palju pöördeid oli, sest tahhomeeter oli seliti vastu piirajat. 3x rohkem kindlasti mitte. Punane ala algas 2000rpm pealt ja 2500 oli skaala lõpp. Jõust... niipalju seda oli, et 1. käigu ja täiskoormaga ei saanud liikuda, et aia veerde sõita, kolemaru äkiline oli, siduri-kardaani-reduktoripärast hakkas hirm.
Põhjus, miks nii heasti pöördesse läks on labane, kui muidu tõmbab vaakumregulaator-piiraja pöörded maha, siis kinnikiilunud lati v. plunžeripaari puhul vaakumi jõud enam üle ei käi.
Juhtus see ajal, kui diislipaagid roostetasid seestpoolt ja etteandepumba vedrud murdusid-roostetasid läbi...