21-10-2017, 16:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2017, 16:27 PM ja muutjaks oli linnuke.)
Niipalju jagan isegi
,Aga arvestades neid pöördeid ,kipub see pigem seina mahasõitmiseks muutuma, (kui pihta saad)

(21-10-2017, 01:28 AM)linnuke Kirjutas: Krt. Vanast peast ei tihanud algul nii "lolli"küssat esitadagi ,aga näed ,kulub teadmine teistelegi ära...
(21-10-2017, 19:36 PM)muska71 Kirjutas: vana urvan sd23 läks kütusepumbast lõhkuma,aitas süüde välja,põhjust enam ei mäleta.
(21-10-2017, 22:05 PM)hulgus Kirjutas: Õhu kinnisaamine veokal on suht keeruline protsess.
(10-12-2013, 22:34 PM)h2rra Kirjutas: Kirjutas:Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas.OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?
(11-12-2013, 04:27 AM)viplala Kirjutas: Kirjutas:Kas see liinibuss tegi peatuses parasjagu aega parajaksOlla teeremondi pärast tigusammul veninud.
(21-10-2017, 09:51 AM)Raudpats Kirjutas: Mul kunagi vanaonu rääkis oma memuaare, ta peale sõda töötas kusagil Venemaal metsavarumise brigaadis, oli autojuht. Ja nemad seal kuidagi oskasid meelega mootori lõhkuma ajada. Idee oli selles, et kui tee läks mäest üles ja normaalrežiimil ei jaksanud auto sealt üles minna, oli vaja siis mootor hulluks ajada. Mäe tipus tõmmati trossiga mingi õhuklapp kinni ja suretati mootor välja, kahetaktilisest diislist käis jutt. Ega mootorit vist kauaks ei jätkunud sedamoodi, aga ju siis see ei olnud oluline.Sünnipäevalauas on muidugi hea juttu vesta, aga tegelikkuses on konks järgmises postituses välja toodud:
(21-10-2017, 10:25 AM)ervg Kirjutas: huvitav oleks näha dünograafikuid lõhkuvast diiselmootorist
(22-10-2017, 14:31 PM)41Degree Kirjutas: ....
Põhjus, miks mootor pöördesse jookseb ja tõenäoliselt mõnevõrra rohkem, kui seda korralikult toimiva konega elektroonika poolt lubataks, on olulise takistusjõu puudumine madalatel pööretel. Lõhkuva mootori "pöörete lõpp" jõuab kätte siis, kui pöörlemiskiirusest tulenev takistusjõudude suurenemine saab võrdseks ärakukkuva täiteastme poolt põhjustatud momendikõvera langusega. Ja see ei ole kindlasti 3x tavalise piiraja pöörded, sest selleks hetkeks oleks juba ammu "Tere, keps!"
(22-10-2017, 20:12 PM)ervg Kirjutas: asi pole võimsuses, lihtsalt oleks põnev näha kuni 10kRPM käivat diiselmootorit. okok, võibolla mitte 10k, aga mõte jääb samaks