28-10-2017, 12:36 PM
(24-10-2017, 14:49 PM)muska71 Kirjutas:panin siis otse pumba väljundile rehvipumpamise manomeetri taha ja pump suutis 1 bar ainult lüüa.läks teine pump peale ja uuesti manomeeter samasse kohta ja osuti tuiskas 5 peale ja hakkas vooliku vahelt pritsima.pump lõplikult peale ja käivitus ja töötas nagu ennemuiste.suur tänu abistajatele!(24-10-2017, 13:18 PM)ivoalaska Kirjutas:(24-10-2017, 12:47 PM)tanel. Kirjutas: Aga kui küünalde vahetus natuke mõjutas siis pigem süütepool või midagi sealt ahelast. Ostsilloskoop külge ja vaadata mis teeb suremise hetkel
Lähenemine on õige aga esialgu vast piisaks ka scannerist live data vaatamisest Bensukal lihtne, vaja on ju ainult kütust, sädet, õhku. Kui ära surnud, kas siis säde on, kas kütus on? Mõlema kontrollimine ei ole raketiteadus ja erivahendeid ei vaja.
säde olemas ja pumbareleel kaas maha ja käimise ajal käega kontaktid kokku ehk küte peal,lisaks pump käib mingi x sekundeid ja selle aja lõpus kuulda kuidas ägiseb enne kui vool tagant võetakse.immo ka maas muidu ei käivituks ja kui gaasi natukesegi anda siis ei käi ega käivitu üldse,muidu jah käivitub ja miski 15 sek ja sureb välja.mängisin pisut ja mootori tuli jäi ka põlema seega kaadervärk kärule tõsta ja naaberkülla targemate juurde minna kust vähemalt näeb mis andur segast paneb.autot pole aga on hakkur mida mootor käitab.pihustilatil otsal miski X keere ja liide ja sinna manomeetrit leida keeruline.