Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(21-10-2017, 23:50 PM)veix__ Kirjutas:  Probleem on selles, et reeglina inimestel pole 6 m pikkust materjali millegagi transportida või ei ole see lihtsalt rahaliselt mõistlik (näiteks mingi väikese jupi pärast minna sõiduauto asemel veoautoga), mõistlikum on see mõni euro maksta lõikamise eest.

mullu otsisin 80x100x5 toru ca 4,5 m oli vaja.enimoril sellist mõõtu polnud ja ka teistes kohtades paljudes polnud ja siis ei jäänudki muud üle kui rgr metallist 6 m pikk jupp kaasa haarata ja 1,5 m jääk vedeleb seina ääres.seal lõikavad gaasiga.

Kuidas saab pidurisadulast kätte selle vedru jupi mis on traadist ja suportit ja kelku omavahel paigal hoiab? Päev otsa juba leotanud ja peksnud edasi tagasi aga no ei liigu.... Kuumaandmise võimalus hetkel puudub...
Tegin ka tõmmitsa moodi asja surumiseks, aga kõik pulgad lähevad kõveraks aga liikula ei saa

pritse mootor käivitub käib vast 15 sek ja sureb välja,et mis võib põhjustada?teised küünlad peale ja läks nats paremaks,aga ikka käima ei jää.süüde sisse pump käivitub ja käib mingi aja ja seiskub nagu tavaliselt ja säde ka olemas ja paagis bens ka olemas.mootori tuli ka kustu millest võiks järeldada,et andurid korras.pull hakkas järsku ja kui mootori tuli põleks tariks naabri juurde kes vaatab mis junn kutu.

mis juhtub, kui kivinema pandud betoon enne kivistumist külma saab?
valasin eile hunniku terrassiposte, millest enamus on 125 või 160mm ning turritavad 35cm maast välja. Kohalikus poes polnud külmalisandit, niiet valasin lisandita. Küsimus jäi aga närima...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(23-10-2017, 12:55 PM)13piisab Kirjutas:  mis juhtub, kui kivinema pandud betoon enne kivistumist külma saab?
valasin eile hunniku terrassiposte, millest enamus on 125 või 160mm ning turritavad 35cm maast välja. Kohalikus poes polnud külmalisandit, niiet valasin lisandita. Küsimus jäi aga närima...

Ei juhtu sellega miskit, praeguste külmadega valu ei külmu läbi. Betoon teadupärast kivistumise alguses eritab ise sooja, sellest piisab. Kokkuvõttes isegi kui külmub läbi, siis sulab üles ja protsess jätkub. Ja ega neil postidel ei püsi terve vabariik oma raskusega, et oleks super hüper tugevust vaja.

(23-10-2017, 12:55 PM)13piisab Kirjutas:  mis juhtub, kui kivinema pandud betoon enne kivistumist külma saab?
valasin eile hunniku terrassiposte, millest enamus on 125 või 160mm ning turritavad 35cm maast välja. Kohalikus poes polnud külmalisandit, niiet valasin lisandita. Küsimus jäi aga närima...

see mõni kraad külma ei tee sellele betooni massile ju midagi,pealegi öö külm ja päeval soe jälle.saan aru kui pidev miinus õues ja korralik siis küll oht.betoon kivistub soojas ruttu,jahedas nagu praegu kivinemisaeg mitmekordistub(oleb valanud rakises plaate ja silmnähtav vahe)

(23-10-2017, 12:39 PM)muska71 Kirjutas:  pritse mootor käivitub käib vast 15 sek ja sureb välja,et mis võib põhjustada?teised küünlad peale ja läks nats paremaks,aga ikka käima ei jää.süüde sisse pump käivitub ja käib mingi aja ja seiskub nagu tavaliselt ja säde ka olemas ja paagis bens ka olemas.mootori tuli ka kustu millest võiks järeldada,et andurid korras.pull hakkas järsku ja kui mootori tuli põleks tariks naabri juurde kes vaatab mis junn kutu.

Ja miks peaks mootrituli põlema? Kas gaasi oled proovinud kergelt hoida? Kütusefilter, pump hakkab otsa saama, tempiandur, mingisugune pistik jne.

(23-10-2017, 12:39 PM)muska71 Kirjutas:  pritse mootor käivitub käib vast 15 sek ja sureb välja,et mis võib põhjustada?
...

Kui immoprobleem on välistatud ja kütuserõhk on normis, siis on järgmine kahtlusalune lambda. Kuigi esimesed kaks on kordades tõenäolisemad. Rolleyes

(23-10-2017, 12:55 PM)13piisab Kirjutas:  mis juhtub, kui kivinema pandud betoon enne kivistumist külma saab?
valasin eile hunniku terrassiposte, millest enamus on 125 või 160mm ning turritavad 35cm maast välja. Kohalikus poes polnud külmalisandit, niiet valasin lisandita. Küsimus jäi aga närima...

Ei juhtu midagi, ma valasin täna vundamenti ja ei  muretse üldse.

(23-10-2017, 14:48 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-10-2017, 12:39 PM)muska71 Kirjutas:  pritse mootor käivitub käib vast 15 sek ja sureb välja,et mis võib põhjustada?
...

Kui immoprobleem on välistatud ja kütuserõhk on normis, siis on järgmine kahtlusalune lambda. Kuigi esimesed kaks on kordades tõenäolisemad. Rolleyes

Lambdat väga ei tasu kahtlustada, sest 15 sekundiga vähemalt külm mootor ei lülitu suletud ahelasse, ehk lambda tagasisidet ei kasutata. Lisaks vigane lambda reeglina mootorit välja ei sureta, putrama paneb küll aga paugust ära ei sureta.

(22-10-2017, 13:00 PM)maisalup Kirjutas:  Kuidas saab pidurisadulast kätte selle vedru jupi mis on traadist ja suportit ja kelku omavahel paigal hoiab? Päev otsa juba leotanud ja peksnud edasi tagasi aga no ei liigu.... Kuumaandmise võimalus hetkel puudub...
Tegin ka tõmmitsa moodi asja surumiseks, aga kõik pulgad lähevad kõveraks aga liikula ei saa

[Pilt: brakes2.jpg]

Seda vedru ei saa kätte?
http://johnvey.com/features/a4brakes/

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(23-10-2017, 19:27 PM)ivoalaska Kirjutas:  Lambdat väga ei tasu kahtlustada, sest 15 sekundiga vähemalt külm mootor ei lülitu suletud ahelasse
...
Kas see on teadmine või arvamine? Mina ei tea, pakkusin varianti.

Milline komponent veel hakkab mõjutama mootori tööd alles sekundeid peale käivitamist, kui kütuserõhk püsib?

Väga teoorias võib esineda juhus, et mootor käib külmkäivituspihustilt ja põhitoide ei toimi. Aga siis ei peaks mootor käima mitte korralikult, vaid vaevu longates lahjast segust.

Aga kui küünalde vahetus natuke mõjutas siis pigem süütepool või midagi sealt ahelast. Ostsilloskoop külge ja vaadata mis teeb suremise hetkel  Wink

(24-10-2017, 11:56 AM)v6sa Kirjutas:  
(23-10-2017, 19:27 PM)ivoalaska Kirjutas:  Lambdat väga ei tasu kahtlustada, sest 15 sekundiga vähemalt külm mootor ei lülitu suletud ahelasse
...
Kas see on teadmine või arvamine? Mina ei tea, pakkusin varianti.

Milline komponent veel hakkab mõjutama mootori tööd alles sekundeid peale käivitamist, kui kütuserõhk püsib?

Väga teoorias võib esineda juhus, et mootor käib külmkäivituspihustilt ja põhitoide ei toimi. Aga siis ei peaks mootor käima mitte korralikult, vaid vaevu longates lahjast segust.

Pigem teadmine, sest suletud ahelasse lülitumiseks jälgib juhtplokk muuhulgas ka jahutusvedeliku tempi (muid parameetreid ka), mis kindlasti ei jõua antud ajaga piisavalt soojaks minna. Samuti puutun vähemalt korra paari nädala jooksul kokku surnud lambdaga masinaga ja nad küll puterdavad aga ära ei sure ükski. Sisuliselt võid mootorit käiata ka lambdad lahti ühendatult ja ta käib, lihtsalt segu on täitsa paigast.
Nüüd tuleks mõelda, kas sureb ära hetkega või hakkab lonkama ja siis tasapisi kooleb ära. Ega neti teel tõesti palju ära ei tee, tänapäeva mootoritel selleks liiga palju muutujaid mängus Smile
Muidugi absoluutset tõde ei maksa taga otsida, sest igasugu anomaaliad nähtud, mis loogikale ei allu.

(24-10-2017, 12:47 PM)tanel. Kirjutas:  Aga kui küünalde vahetus natuke mõjutas siis pigem süütepool või midagi sealt ahelast. Ostsilloskoop külge ja vaadata mis teeb suremise hetkel  Wink

Lähenemine on õige aga esialgu vast piisaks ka scannerist live data vaatamisest Bensukal lihtne, vaja on ju ainult kütust, sädet, õhku. Kui ära surnud, kas siis säde on, kas kütus on? Mõlema kontrollimine ei ole raketiteadus ja erivahendeid ei vaja.

Ma arvan et live data ei näita midagi tarka. Puudub ju check engine tuli, mis sellise ootamatuse puhul põlema peaks hakkama.

Kõige alustuseks oleks muidugi vaja vähe täpsemaid andmeid mootori ja auto enda kohta. Kui koodi ei ole, ei tähenda alati, et live datast abi ei oleks, vastupidi päris palju võib olla.

(24-10-2017, 13:18 PM)ivoalaska Kirjutas:  
(24-10-2017, 12:47 PM)tanel. Kirjutas:  Aga kui küünalde vahetus natuke mõjutas siis pigem süütepool või midagi sealt ahelast. Ostsilloskoop külge ja vaadata mis teeb suremise hetkel  Wink

Lähenemine on õige aga esialgu vast piisaks ka scannerist live data vaatamisest  Bensukal lihtne, vaja on ju ainult kütust, sädet, õhku. Kui ära surnud, kas siis säde on, kas kütus on? Mõlema kontrollimine ei ole raketiteadus ja erivahendeid ei vaja.

säde olemas ja pumbareleel kaas maha ja käimise ajal käega kontaktid kokku ehk küte peal,lisaks pump käib mingi x sekundeid ja selle aja lõpus kuulda kuidas ägiseb enne kui vool tagant võetakse.immo ka maas muidu ei käivituks ja kui gaasi natukesegi anda siis ei käi ega käivitu üldse,muidu jah käivitub ja miski 15 sek ja sureb välja.mängisin pisut ja mootori tuli jäi ka põlema seega kaadervärk kärule tõsta ja naaberkülla targemate juurde minna kust vähemalt näeb mis andur segast paneb.autot pole aga on hakkur mida mootor käitab.pihustilatil otsal miski X keere ja liide ja sinna manomeetrit leida keeruline.

(23-10-2017, 21:45 PM)Laurts Kirjutas:  
(22-10-2017, 13:00 PM)maisalup Kirjutas:  Kuidas saab pidurisadulast kätte selle vedru jupi mis on traadist ja suportit ja kelku omavahel paigal hoiab? Päev otsa juba leotanud ja peksnud edasi tagasi aga no ei liigu.... Kuumaandmise võimalus hetkel puudub...
Tegin ka tõmmitsa moodi asja surumiseks, aga kõik pulgad lähevad kõveraks aga liikula ei saa

[Pilt: brakes2.jpg]

Seda vedru ei saa kätte?
http://johnvey.com/features/a4brakes/

see sama vedru ja nii lihtsalt need asjad ei käi... Nii moodi oskan seda ka ise eemaldada, kuid on täiesti liikumatult kinni oksüdeerunud... Isegi tagant poolt torniga pekstes ja roostesurmaga leotades ei liigu... Kui see nii lihtsalt käiks siis ma üldse ei küsiks

(24-10-2017, 18:04 PM)maisalup Kirjutas:  
(23-10-2017, 21:45 PM)Laurts Kirjutas:  
(22-10-2017, 13:00 PM)maisalup Kirjutas:  Kuidas saab pidurisadulast kätte selle vedru jupi mis on traadist ja suportit ja kelku omavahel paigal hoiab? Päev otsa juba leotanud ja peksnud edasi tagasi aga no ei liigu.... Kuumaandmise võimalus hetkel puudub...
Tegin ka tõmmitsa moodi asja surumiseks, aga kõik pulgad lähevad kõveraks aga liikula ei saa

[Pilt: brakes2.jpg]

Seda vedru ei saa kätte?
http://johnvey.com/features/a4brakes/

see sama vedru ja nii lihtsalt need asjad ei käi... Nii moodi oskan seda ka ise eemaldada, kuid on täiesti liikumatult kinni oksüdeerunud... Isegi tagant poolt torniga pekstes ja roostesurmaga leotades ei liigu... Kui see nii lihtsalt käiks siis ma üldse ei küsiks
Miks seda vedrut lahti saada tahad?Nt klotse saab vahetada enamusel ka kui see vedru kinni ussitanud on lihtsalt tsuti painutada vaja.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne