pobi tuuning
#7

Olles \"leiva tegemist\" tihti pealt ja alt kaenud, tuleb tunnistada, et Pobeda on ümberlõikamiseks üks kapriissemaid isendeid üldse.
Kere mass on liiga suur, et sellega korralikult kiirendada, kere niginad ja naginad võimenduvad suurema kiiruse korral (ukselukud, tihendid jne.). Uus tehnika vähendab olude sunnil salongi ruumi ja juhtimisseadmete asendid ei klapi istumisasenditega. St Pobis sõidetakse \"istuvas asendis\" aga uutes autodes \"lamavas asendis\".
Katust ei saa alla lasta, juhul kui ei soovi eriti koledat tagumikku disainida.
Iluvidinate kvaliteet ei ole üldjuhul hea või jääb neid puudu. Keskmise projekti hinnaks kujuneb 200.000 krooni, ise tehes poole vähem. Kogemuste puudumisel võib ka mõtetu käkiga hakkama saada, seega tuleks eelnevalt teha täpne projekt koos jooniste ja mõõtudega. Raamita autodel vahetatakse üldjuhul ära põhjad koos tehnikaga, st BMW 500 põhja peale tõstetakse Pobeda kere ülemine osa.
Leivategija õnnestunuim projekt on siiski olnud Seebikarp, roosa ja lahtine. Lihtsam on ka ühitada Tšaikat ja ameerika rauda ning erinevaid maastikuautosid.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
pobi tuuning - Autor: ine - 09-05-2004, 14:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne