pobi tuuning
#8

Minuteada on Maalehe kollane Pobi üks õnnestunud 5. seeria baierlase ja Pobi ristsugutis. Olen teda korra uurinud.

Aga muus osas nõustun Piiburiga, et Pobi ei ole ideaalne auto ringitegemiseks. Kasvõi segab Pobi kere uuele \"alumisele\" osale keevitamist tõik, et Pobil ei ole kandevkere - esiosa toetub raamile, mis on kruvitud poltidega salongiosa kere külge ja kõik, mis jääb mootoriruumi seinast ettepoole, käib poltidega koos.

Katsetada muidugi võib, eriti autot, millel algne käiguosa ja iluvidinad kadunud/hävinud ja alles vaid kere. Et siis meistrimehe käega teha tast uuemal tehnika põhinev stiilse välimusega liikur, selle asemel, et asi pressi saata. Mina (paadunud uunikunifännina) isiklikult küll eelistan algset Pobi (taastan 1949. aasta isendit).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
pobi tuuning - Autor: ine - 09-05-2004, 14:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne