Opel kadett 1,2 s (any information wanted)
#3

Suhteliselt mõttetu ettevõtmine oleks sena mootori aretamine sellele autole.Meeletu töö ja ümberehitus ning konkurentsivõime jääks vääga küsitavaks. Totaalselt vaja esisild ümber teha (vedrustus ,amordid,rooliseade) sena mootor kaalub ju meeletult rohkem võrreldes 1,2 vanakooli mootoriga.Käigukasti tunnel vaja ringi ehitada (seda isegi 1,8 mootori puhul),pedaalide asukohta muuta,gardaan lühemaks teha,tõenäoliselt ei kannata tagasild neid KW mida sena mootor arendab.Radiaatori jaoks pole ruumi(võibolla eespool esipaneeli)
Ja ega selle 3.0 sena mootoriga pole kiirendusel midagi eriti peale hakata(olenematta sellest kui vähe auto kaalub.)Aeg mis selle \"ehituse\" peale kuluks on etteaimamatu sammuti raha kogus.1500.-eek pole ju palju kui dok.korras
Selle kadetti väärtus tekkiks just sellisel orig(mitte tuunimise) kujul korrastamisel/taastamisel.Küsi \"astrona\" käest kui \"lihtne\"on 1,8 mootorit sinna istutada ...


ps. ...aga noh inimesed võivad ju enda rahaga teha mida tahes,pangu või põlema ...oma raha ju ikkagiBig Grin

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Opel kadett 1,2 s (any information wanted) - Autor: jeff01 - 11-05-2004, 15:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne