Opel kadett 1,2 s (any information wanted)
#8

jeff01 Kirjutas:krt ei usu et 1,8 puhul peab kardaani tunneli kallale minema. nu kui 3.0 on nii suur ooper siis oleks turbovariant ja 2.2 lihtsam? ei tahagi kuhugi klassi kuuluda tahtsin omalõbuks kiiret opelit ja võit pole kõigetähtsam. kolmas pedaal lisada on väike töö ja radika pärast ma ei pabla aga jah vedrustusega on vast probleeme. Teine variant et ostan kupee taunuse ja vaatan sinna miskit kõvemat vahele aga massi on rohkem ju. taunus muidu mk4 ja see pole just nii ilus kui mk3 aga sinna sobivad sirjede mootorid kõik ?
VAATA ASTRONA tegemisi. kadett B/C käigukast on kolmeliitrise purgi suurune ja rekordi kast ca 20liitrise piimanõu suurune (väga piltlikult öeldes) sammuti on käigukangi väljumine kastist väga erinev ,ning sul ei ole võimalik ka kõige parema tahtmise juures ilma käigukasti/gardaani tunneli ümberehituseta sinna rekordi/sena kasti paigaldada .
Pedaalide ümberpaigutus ei piirdu kolmandas pedaaliga vaid pedaalid tuleb kõik nihutada ukse poole (sest käigukasti tunnel on võtnud ära gaasipedaali endise asukoha)ja pedaalidele jääb nii vähe ruumi ed laiema ketsiga sidurdada/pidurdada eriti võimalik pole.
Radikas on \"kähku sõitmise\" juures siiski väga oluline ,sinna kadet C radika auku mahub sena 3.0 mootorile mõeldud radikast vaevalt 1/3 kuidagi ära.
Oma lõbuks kiire oopeli saab ju Kadett GSI näol või Opel Corsale 1.8I ascona mootori istutamisega(mis on kordi väiksem töö hulga poolest)


OT: et oma lõbuks (ja ka teisi ehmatadaToungue) tuleks kadettC esiosale ehitada toruraam ja sinna vahele sokutada V 8 ,vat siis saaks kiiret sõitu ...Big Grin

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Opel kadett 1,2 s (any information wanted) - Autor: jeff01 - 11-05-2004, 15:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne