23-01-2018, 18:07 PM
Siin on mitu asja.
Esiteks: automaatasendis hakkab jaotuskast vedama alels siis, kui tagarattad hakkavad libisema. Kuniks libisemist ei ole, ei ole ka vedu. Suurem tagaratas suurendab vahet veelgi.
Jäiga asendi korral hakkab esiots lihtsalt rohkem maha jääma. Aga nagu mainiti, siis kõval pinnal russi nelivedu kauaks ei ole.
Pehmel pinnal pole vahet - targem (loe: pehmemas olev) annab järele
Ümberhituste korral on jällegi üsna suuri erinevusi sõltuvalt sellest,milline on konkreetne asendav raudvara ja kuidas on sobitatud rehvide veereraadiused.
Või on jäetud sobiamata - kuniks vedu ei ole,pole sellest erinevusest ka suuremat häda. Ning pehmes pole ju vahet.
Esiteks: automaatasendis hakkab jaotuskast vedama alels siis, kui tagarattad hakkavad libisema. Kuniks libisemist ei ole, ei ole ka vedu. Suurem tagaratas suurendab vahet veelgi.
Jäiga asendi korral hakkab esiots lihtsalt rohkem maha jääma. Aga nagu mainiti, siis kõval pinnal russi nelivedu kauaks ei ole.
Pehmel pinnal pole vahet - targem (loe: pehmemas olev) annab järele

Ümberhituste korral on jällegi üsna suuri erinevusi sõltuvalt sellest,milline on konkreetne asendav raudvara ja kuidas on sobitatud rehvide veereraadiused.
Või on jäetud sobiamata - kuniks vedu ei ole,pole sellest erinevusest ka suuremat häda. Ning pehmes pole ju vahet.