13-05-2004, 22:27 PM
400 kang ikka põrandal ja käsipidur kardaanitunnelist paremal pool. 401 kang rooli peal ja käsipidur vasakul nagu öeldud.
Mis erinevusi siis mootori poole pealt veel: uurides kodus kolme M400/401 mootorit, selgus, et 400-xxxxxxxxxxxx koodiga olevatel plokikaanel on see osa, kuhu küünlad sisse keeratakse, väikese (umbes 20 kraadise) nurga all, aga 401 plokikaas on pealt tasane. Minu valduses olevatel mootoritel on kõigil küünlad veidi viltu,kuid kodanik Oldmoped mainis Kurtnas, et osadel pidavat ka küünlad otse sees olema.
Kui nii, siis huvitaks, et kas 400 või 401 omal ja mis aastatel selline kaan oli?
Lisaks on 401 veepump erinev 400 omast ja 401-l ka teine karburaator.
Ning kui minna päris mootori sisse, siis 400 ja 401-l on erinevusi ka nukakraadides ja väntvõlli mõõtudes. Kui kedagi täpsemad andmed nuka ja vända kohta huvitavad, siis järgmisel nädalal võin vaadata.
Mis erinevusi siis mootori poole pealt veel: uurides kodus kolme M400/401 mootorit, selgus, et 400-xxxxxxxxxxxx koodiga olevatel plokikaanel on see osa, kuhu küünlad sisse keeratakse, väikese (umbes 20 kraadise) nurga all, aga 401 plokikaas on pealt tasane. Minu valduses olevatel mootoritel on kõigil küünlad veidi viltu,kuid kodanik Oldmoped mainis Kurtnas, et osadel pidavat ka küünlad otse sees olema.
Kui nii, siis huvitaks, et kas 400 või 401 omal ja mis aastatel selline kaan oli?
Lisaks on 401 veepump erinev 400 omast ja 401-l ka teine karburaator.
Ning kui minna päris mootori sisse, siis 400 ja 401-l on erinevusi ka nukakraadides ja väntvõlli mõõtudes. Kui kedagi täpsemad andmed nuka ja vända kohta huvitavad, siis järgmisel nädalal võin vaadata.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon