06-02-2018, 23:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2018, 23:51 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(05-02-2018, 18:04 PM)Väravamehaanik Kirjutas: Mis PAZ-idel see tagaluuk oli? Muidu isegi ei mäletaks, aga kunagi sõitsin ühega, kus rahvas istus servas ja armas sugulane lükati tagant sargaga keskele. Sellest jäi meelde, et luuk oli taga. Aga googeldades on nii mitmelgi bussil luuk taga, aga välja näeb kui tavaline buss.PAZ 672 peaks olema kõigil k.a. eriseeriad Olümpiaks jne tagaluuk tehasest. Nii tundub olevat ka piltidelt näha. Sama ka järgmiste kerede kohta. 652 ei pruukinud kõigil luuki olla, vähemalt katsemudelitel kõigil ei olnud. Aga ma ei usu, et tavakasutusse jõudnud ilma luugita olid. Ilma luugita olid Turistid ja/või täiesti ulmelised erimudelid.
Ehk ma ütleks nii: luugita PAZi omanik peab dokumentaalselt tõestama, et sel isendil ei olnud Pavlovis liinilt veeredes tagaluuki, mitte vastupidi
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
PS: kõige coolim on PAZ653 ja selle võiks ju Eestis välimuselt replikeerida. Mingile sellisele (või paar odavat laipa on hetkel veel saada) uus elu anda näiteks sellise tehasepillina? On "kõige lihtsam" replikeerida, samas on konkreetne pilt olemas. Rool näiteks tundub Volga oma olevat...