14-02-2018, 21:48 PM
(14-02-2018, 21:29 PM)meli666 Kirjutas: Rihmade asetuse kohta näiteks siit teemast:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid263664
Seal teemas kindlasti pilte rohkem.
Kõige sisemisse mootori rihmaseibi soonde käib edaspidikäigu rihm. järgmine rihm tagurpidikäigu oma. Tähelepanu pöörata, et paigaldada reduktori rihmarattale tagurpidi ehk seljaga.
Nii edaspidi kui tagurpidi käikude jaoks vajalikud ka kaks liikuvat pingutusrullikut. Juhitavad emmast kummast sarvest vastavalt mispidi vaja liikuda.
Edaspidi käigule sobib A 1210 ja tagurpidi jaoks Z 1400 rihm.
Kõige välimine jah ees asetseva lisaseadme rihmasoon, lumepuhur, roottorniiduk hari jne.
Selle pikkusega lood nii ja naa. Kõige kavalam otsida vana pikem rihm ja vastavale pikkusele ära tükk vahelt välja lõigata. Siis ühendada traadiga ja minna poodi vastavat otsima. Miks nii ja naa, sest üldiselt vähegi tööd teinud masinatel kipub see esikinnituspulk mõneti kõver olema ja rihma pikkust raske öelda. Täpne peab ta aga suht olema, et korralikult mootorist ära lahutaks ja sisse lülitaks. Koos pooleldi taga oleva veoga tõmbab starteri puruks.
Kuna tegemist MB-2, siis tagurpidi käik on lülitatav reduktorist. Seepärast ka küsimus? Kogu automoto materjali olen juba läbi lugenud.
Kuna vene keelt ei mõika, siis internetiavarustes piirdun videotega või siis niipalju kui suudab google tõlkida.
Seepärast ka küsimus, et miks mootori rihmaseibil 3 soont ja reduktori seibil ka 2 soont. Kusjuures, reduktori välimine soon on oma olemuselt kitsam kui sisemine.
Kas siis reduktori seib ja mootori rihmaseib on MB-1 ja MB-2 samad?
Pole ühtegi MB-1 küünega veel kraapida saanud.
M
ZAZ965A 1968