#8

harley Kirjutas:kondensaatorit saab ka kontrollida lihtsalt...
1) lülitada kondensaator üldvalgusvõrku (220V).. ühendada JÄRJESTIKKU hariliku lambiga.. Lambi süttimine viitab kondensaatoris olevale lühisele !!! st..see on katki Toungue

2) kontrollime laetuse säilivuse järgi.
Selleks ühendatakse kondensaatori kerega ja isoleeritud juhtmega hetkeks valgustusvõrgu juhtmed ja seejärel lähendatakse kondensaatori isoleeritud juhtme ots selle kerele. Kui seejuures tekib nende vahel säde, on kondensaator korras !!

Jõudu püromaanid!

Minu mäletamist mööda peabki lamp süttima sest kondekad juhivad vahelduvvoolu (lühis).
Aga eks proovige ise - võtke kondekas (ikka tsikli või võrri oma) ning ühendage sellele 220V peale.
Mina oleks sel puhul igatahes teises ruumis, sest minu kogemused näitavad seda, et sedasorti kondensaatorid kipuvad plahvatama taoliste katsete tagajärjel.





Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
võrr - Autor: suslik77 - 17-05-2004, 18:44 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne