06-09-2018, 21:19 PM
(06-09-2018, 20:35 PM)spitfire Kirjutas: Ja see ongi hämmastav, kui vähe põõratakse nii nähtavale detailile tähelepanu. Rehvid justkui polekski auto osa. Selles valguses on päris koomiline lugeda käigukasti võllidest, mida järgmised 100 aastat mitte keegi ei näe. Aga nad saavad õiged. Rehvi teemal keegi ei arutle: loomulikult läheb alla vaitvool.30-ndate whitewoolide hinna kohta ei oska kaasa rääkida aga tänapäeval, et Emkale papud alla saada, on küllaltki kallis lõbu. Näiteks mustad kummid sellele autole 7.00-16 maksavad 189.-$ tk x 5 = 945.-$ ehk 820.-€, mis tuleb korrutada kahega arvestades tolli ja transporti, ehk vähemalt 1640.-€ tuleb välja käia.
Kas keegi täna julgeb pakkuda mis maksis 36-ndal aastal jooks vaitvoole ? Ma ei hakka siin numbritega puusalt žongleerima aga see number ilmselt üllatab. Ja see oli ka põhjus miks nad olid ainult reklaamvoldikutes ja vaateakendel. Aga mitte tänaval.
https://www.lucasclassictires.com/700-16...egoryId=-1
Whitewoolid 221.-$ tk.
https://www.lucasclassictires.com/700-16...egoryId=-1
Viie ratta hind siis 1105.-$ ehk 960.-€, mis transporti ja tolli arvestades teeb juba 1920.-€
Näiteks Retrodetal Peterburis küsib ühe pastla eest 335.-€, mis teeb 5 ratta hinnaks 1675.-€. See hind muidugi Peterburis.
https://www.retrodetal.ru/detail/752-1-4w/
Kokkuvõttes pole see kulutus Whitwoolidele tappev võrreldes tava rehviga. Küll annab autole efektsema välimuse ja tõstab nii mõnegi potensiaalse huvilise silmis väärtust. Eestis neile autodele turgu ei ole, aga idanaabritest auto kollektsionäärid hindavad seda.