16-10-2018, 07:27 AM
(15-10-2018, 21:23 PM)13piisab Kirjutas:Sellised kettad nagu pildil on enamustel vanematel autodel,eriti tagasillal kuna nt. naisterahvad ei suuda pidurile korraliku jõuga (ei taha)sõtkuda. Mõnedel kundedel on vaja neid kettaid iga aasta enne ülevaatust vahetada,kuna kasvavad juba. Treida olen oma elu jooksul lasknud ainult mõnel üksikul korral,siis kui ketas maksab antud mudelile miljon või kunde eriti tungival soovil ja kui kunde on nõus maksma kinni aja mis kulub triali juurde minemiseks,ootamiseks ja ajaks mil auto tõstukit kinni hoiab.(14-10-2018, 19:33 PM)aavu Kirjutas: Nimelt olen jõudnud järeldusele, et kettad riknevad rooste tõttu kui auto jääb seisma ööks-kaheks või pikemaks ajaks märgade ketastega. Veeloigust, rataste pesust saavad nad märjaks ja külmad kettad ei kuiva ära pikema aja jooksul. Lase kettad soojaks ja nad kuivavad ära.Nii hull see ketta-teema nüüd vast kah pole. Pidurdusenergia jaksab pidurid probleemideta üles soendada.
Kas see ka õige on...........?
Pildi laenasin ühest eelnevast postitusest. Vabandan!
mul on jutuksoleva pildi taoline ketas tagasillal olnud - töösilinder ei töötanud korralikult. Nagu arvata oli, siis silindri töölepaneku ja sõitmisega riknenud ketast (mis oli ilmselt odava otsa toode) siledaks ei saanud ja treimiseks pole selliselt riknenud ketta puhul vast enam ressurssi.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983